افتتاح دو پروژه دانشجویی، فرهنگی و آموزشی با حضور وزیر بهداشت

برای راه اندازی این سرای دانشجویی، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که این اعتبارات از طریق تسهیلات بانکی و پرداخت سود تسهیلات توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، تامین شده است.

صبح امروز دو پروژه خوابگاه دانشجویی شهید آیت الله رئیسی و مرکز فرهنگی و آموزشی شهدای خدمت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حضور وزیر بهداشت، استاندار و مسئولان این استان افتتاح شد.
به گزارش برنا، خوابگاه دانشجویی شهید آیت الله رئیسی اردبیل با زیربنای 3 هزار متر مربع در 7 طبقه راه اندازی شده و دارای 13 واحد و ظرفیت 190 نفر است.

برای راه اندازی این سرای دانشجویی، 100 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که این اعتبارات از طریق تسهیلات بانکی و پرداخت سود تسهیلات توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، تامین شده است.

همچنین مرکز فرهنگی و آموزشی شهدای خدمت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در زیربنای 17 هزار متر مربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.

مرکز فرهنگی و آموزشی شهدای خدمت اردبیل دارای 41 اتاق اداری و 7 کلاس آموزشی برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل است.

به گزارش برنا، در سفر امروز وزیر بهداشت 7 پروژه بهداشتی و درمانی در قالب ششمین آیین پویش تعالی سلامت، استمرار خدمت به ارزش 416 میلیارد تومان با زیربنای 23 هزار متر مربع افتتاح می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان