صدیقی در نماز جمعه: اگر رئیس جمهور جدید بخواهد استانداران و وزرا را عوض کند موجب خسارت است / باید مثل شهید رئیسی، ذوب در ولایت باشد

"حضرت آقا حدود ۳۰ امتیاز به رئیس جمهور شهید دادند که سابقه نداشته است".

 صدیقی در نماز جمعه تهران گفت: ملت ایران به یک رئیس جمهور فعال، پرکار و آگاه نیاز دارد. هر رئیس جمهوری بیاید و اگر بخواهد این نظام را به هم بزند و تمام استانداران و وزرا را عوض کند، خسارت برای مردم است باید کسی را انتخاب کنید که راه شهید رئیسی و طرح‌های سازنده را ادامه دهد و مانند شهید رئیسی ذوب در ولایت و در به در مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت امام جواد ائمه علیه السلام، گفت: ان‌شاالله در این ایام توفیق داشته باشیم یک بار دیگر گنبد ثامن‌ الحجج را از نزدیک ببینیم.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران عنوان کرد: 14 خردادماه عروج یک ابر مرد در مقام رهبری و امامت است که توانست تاریخ را عوض و شرق و غرب را تحت تاثیر قرار دهد. امام یک شخصیتی است که دارای ابعاد مختلف ممتازی است.  از نظر خصایص و ارزش‌ها و راه بلدی ولی فقیه نزدیک‌ترین به ائمه خداست. معصوم نیست اما امام عصمت داشتند.  عصمت علمی نداشتند اما عصمت عملی داشته‌اند در عمرشان مرتکب گناه نشده‌اند.

وی ادامه داد: امام در محراب و دل شب اشک و ناله داشت. در برخود با شاه قرص و محکم بود‌ . امام هم شدتش در اوج بود و هم رحتمش در اوج بود. خدا این توفیق را داد امام کشور را از زیر یوغ فساد بیرون بکشد.

صدیقی افزود: امام به مردم اعتقاد و ایمان داشت.  از بن دندان مردم را دوست داشت. نظام که تشکیل شد امام فرمود جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر. امام علاوه بر این‌که موحد بود و جز خدا را نمی‌دید، پیاده کردن احکام خدا را فقط با خواست مردم می‌دانست. چه جنایت‌هایی به نام دین شد. امام به عنوان مرجع جلو افتاد اما مردم را در کنار خود قرار داد.

وی تاکید کرد: بیش از 40 سال است مسئولان نظام زیر بمباران تبلیغات قرار دارند اما شما بصریت دارید و تحت تاثیر قرار نمی‌گیرید.

وی ادامه داد: حضرت آقا حدود 30 امتیاز به رئیس جمهور شهید دادند که سابقه نداشته است. ایشان درباره رئیس جمهور عزیز مطالبی را بیان کردند که هرکدام یک درس برای مسئولین است.  ایشان در باب رئیس جمهور شهیدمان فرموند، مرد عمل، خدمت، صفا و صداقت بود. شب  وروز نمی‌شناخت. ما قبلا هم شخصیت‌های خدمتگذار داشته‌ایم اما نه با این کیفیت ، آقای رئیسی یک مدل جدید را باب کرد.

خطیب این هفته نماز جمعه گفت: اگر رئیس جمهور در معنویت و عشق به فداکاری سنگ تمام گذاشت مردم ما هم هیچ کم نگذاشتند. ملت ایران ، ملت رشیدی هستند که مولای‌شان حضرت سیدالشهدا است. بعد از مصیبت کربلا مسلمانان نشستند و پرچم پیروزی را در شام نصب نکردند‌. مردم ما همان طور که سردار سلیمانی گفتند ما ملت شهادت و امام حسین هستیم‌ منتظر بودند آیت‌الله رئیسی 4 سالش به پایان برسد که دیدید حماسه خلق شد و مانند استادش شهید بهشتی شد.

وی افزود: مردم ایران به دنیا پیام دادند مردم ایران ایستاده و زنده هستند و به مسئولین خودشان پای‌بندی دارند. آیت‌الله رئیسی با امام زمان بیعت کرده بود و  آخر شربت شهادت نوشید.

خطیب این‌هفته نماز جمعه تهران با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری گفت: ملت ایران به یک رئیس جمهور فعال، پرکار و آگاه نیاز دارد. هر رئیس جمهوری بیاید و اگر بخواهد این نظام را به هم بزند و تمام استانداران و وزرا را عوض کند، خسارت برای مردم است باید کسی را انتخاب کنید که راه شهید رئیسی و طرح‌های سازنده را ادامه دهد و مانند شهید رئیسی ذوب در ولایت و در به در مردم باشد.
خبر در حال تکمیل می باشد... 

صدیقی بیان کرد: امام با سلطنت، اسرائیل و استکبار و آمریکا مقابله کرد که در هر 3 جبهه پیروز شد.

وی افزود: امام آمد و گفت فلسطین مسئله اسلام است و چند کار انجام دادند. ایران شاهنشاهی در مسیر ترویج پایگاه رژیم صهیونیستی بود. اما آمد این پایگاه را برداشت،  سفارت اسرائیل را بست و سفارت فلسطین را گذاشت. در داخل پایگاه اسرائیل را ویران و پایگاه حمایت از فلسطین را برپا کرد و روز قدس را در جهان، جهانی کرد، آن روز امام شروع کرد و امروز امام خامنه‌ای این راه را تکمیل کرد.

صدیقی خاطرنشان کرد: امروز اسرائیل بدترین زمان خود از بدو تاسیس خودش طی می‌کند. حمله طوفان الاقصی چندین کار را در نظام بین‌المللی انجام داد. امروز نقشه عادی سازی رابطه با اسرائیل از صحنه محو شده است و دیگر احیا نخواهد شد. طوفان الاقصی ضربه‌ای به پیکر لیبرال دموکراسی غرب زد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان