افتتاح فاز اول بزرگراه شهید شوشتری تا پایان امسال

مهدی چمران امروز به همراه حق‌بین معاون شهردار از روند ساخت پروژه بزرگراه شهید شوشتری بازدید کرد.

 رئیس شورای شهر تهران از افتتاح 9 کیلومتر از بزرگراه شوشتری تا پایان سال خبر داد.

به گزارش برنا، مهدی چمران در بازدید از روند تکمیل آزادراه شهید شوشتری با حضور در جمع خبرنگاران در مورد بازدیدش از آزادراه گفت: پروژه آزادراه شوشتری یکی از برنامه‌های اصلی شهر تهران است و این ابر پروژه از دوره سوم شورا آغاز شد، اما در سال‌های اخیر متوقف شد و در این دوره مدیریت شهری کار با شدت و قدرت آعاز شد به‌گونه‌ای که الان زیرساخت‌ها تقریبا تمام شده و زیرگذر‌ها عملیاتی شده و تک تک معارضین رفع شدند.

وی ادامه داد: چون تعدادی از معارضین نظامی بود، با عزم راسخ و با طولانی شدن زمان این موانع مرتفع شد و 9.3 کیلومتر تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

رئیس شورای شهر تهران در مورد فاز دوم آزادراه شهید شوشتری با بیان اینکه فاز دوم این ابرپروژه وارد جنگل و زمین‌های نظامی است که حساسیت خاص دارد که باید با محیط زیست و سپاه هماهنگ شود حال آنکه تونل و پل هم دارد که هزینه بالایی می‌طلبد گفت:، اما به هر حال با افتتاح بخش اول، قسمت زیادی از تردد‌ها به این آزادراه موکول می‌شود.

چمران تاکید کرد: ساخت آزادراه شهید شوشتری یکی از ابرپروژه‌های تهران است که به خاطر کار خوب و پشتکار تیم معاونت فنی از آنها تشکر می‌کنم و امید است هر چه زودترشاهد افتتاح باشیم.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم کل پروژه تا اوایل سال آینده به بهره برداری برسد، اما این 9 کیلومتر ان شاء الله تا پایان سال افتتاح می‌شود، در مورد رایزنی با محیط زیست برای ساخت فاز دوم آن گفت: از قدیم شورای شهر به این موضوع وارد شده به گونه‌ای که در دوره چهارم برای فاز دوم آزادراه شهید شوشتری و پارچین رایزنی کردیم ولی اجرای این پروژه را می‌توان به گونه‌ای کار کرد که هم استاندارد‌های محیط زیست را رعایت کنیم و هم مسیر عبوری باشد تا مردم از آن استفاده کنند که البته نیازمند طراحی خاص است.

چمران در مورد تغییر ساعت کاری شورای شهر با کاهش ساعت کاری ادارات گفت: فکر نمی‌کنم نیازی باشد، اما ما موافق هستیم که ساعت جلوتر بیاید تا بتوانیم به صرفه جویی در مصرف برق کمک کنیم.

وی در پاسخ به این که با توجه به کاندیداتوری شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری، آیا وی باید مرخصی بگیرد یا نه؟ گفت: بدلیل آنکه مواقع تبلیغات، کاندیدا‌ها عموما وقت زیادی می‌گذارند؛ تا کنون در دو مورد گذشته هم شهرداران مرخصی گرفتند تا راحت‌تر و بدون دردسر به کار‌ها بپردازند، اما این امر بستگی به گزینش شورای نگهبان دارد و این تعیین کننده است.

به گزارش برنا، مهدی چمران امروز به همراه حق‌بین معاون شهردار از روند ساخت پروژه آزادراه شهید شوشتری بازدید کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان