متخلف فروش گوشت‌های غیرمجاز جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان: در این باره تعداد ۲۸ واحد صنفی اغذیه فروش و رستوران که به خرید این گوشت‌ها اقدام کرده‌اند، پلمب شدند و پرونده این متخلفان برای خرید از مجاری غیر مجاز در تعزیرات رسیدگی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از رسیدگی به پرونده تقلب در فروش گوشت گاو و گوساله غیر بهداشتی خبر داد.

به گزارش مهر، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده تقلب در فروش گوشت گاو، گوساله و کشتار غیر مجاز دام که قابلیت مصرف انسانی ندارد و غیر بهداشتی بود در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی اصفهان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: شعبه با بررسی مدارک فروش و نتایج آزمایشگاه، اتهام تقلب در فروش گوشت گاو، گوساله و کشتار غیر مجاز دام که قابلیت مصرف انسانی نداشته است را محرز و علاوه بر ضبط و معدوم کردن 2 هزار کیلوگرم گوشت‌های توقیفی غیر بهداشتی، متخلف را به پرداخت 197 میلیارد و 59 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مختاری گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور ضابطان از اداره بهداشت، جهاد کشاورزی و دامپزشکی شهرستان اصفهان این تخلفات را مشاهده و گزارش تخلف را تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: در این باره تعداد 28 واحد صنفی اغذیه فروش و رستوران که به خرید این گوشت‌ها اقدام کرده‌اند، پلمب شدند و پرونده این متخلفان برای خرید از مجاری غیر مجاز در تعزیرات رسیدگی می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان