بازداشت مردی که آبروی برند معروف پوشاک را برد

چندی پیش نماینده حقوقی یک برند مطرح پوشاک به پلیس فتای پایتخت مراجعه و با طرح شکایتی با موضوع نشر اکاذیب علیه فعالیت این شرکت در شبکه اجتماعی اینستاگرام گفت که فرد یا افرادی ناشناس اقدام به انتشار مطالب کذب علیه این شرکت در فضای مجازی کرده و آبروی چندین ساله برند را برده‌اند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به تشر اکاذیب علیه یک برند معروف پوشاک در کشور کرده بود، خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش نماینده حقوقی یک برند مطرح پوشاک به پلیس فتای پایتخت مراجعه و با طرح شکایتی با موضوع نشر اکاذیب علیه فعالیت این شرکت در شبکه اجتماعی اینستاگرام گفت که فرد یا افرادی ناشناس اقدام به انتشار مطالب کذب علیه این شرکت در فضای مجازی کرده و آبروی چندین ساله برند را برده‌اند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پلیس فتای تهران بزرگ قرار گرفت، گفت: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی‌های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ متهم که مرد جوانی بود مورد شناسایی قرار گرفت. در ادامه هماهنگی‌های قضایی انجام شد و این فرد در یکی از مناطق غربی تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک و ادله دیجیتال کشف شده به پلیس فتا منتقل شد.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم پس از حضور در پلیس فتای تهران بزرگ تحت بازجویی قرار گرفت و گرچه در ابتدا منکر بزه انتسابی شد؛ اما پس از مواجه‌شدن با دلایل، مدارک و مستندات موجود در پرونده، در حالی که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به جرم خود اقرار کرد و گفت که فردی ناشناس به وی مبلغ یکصد میلیون تومان وجه نقد داده تا علیه مالک برند پوشاک اخبار دروغین را منتشر کند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: با تشکیل پرونده، متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

وی در همین راستا توصیه کرد: رعایت اصل اخلاق‌مداری در استفاده از فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی یکی از الزامات فعالیت در این حوزه است و کاربران فضای مجازی باید مراقب رفتار خود در فضای مجازی باشند تا از روی جهل یا انتقام‌جویی برای دیگر کاربران ایجاد مزاحمت نکرده که در غیر این صورت برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان