تهیه کننده افعی تهران: هیچ سانسوری صورت نگرفت ؛ ساخت فصل دو کار بسیار سختی است

متأسفانه جوسازی‌های عجیب و غریبی درباره ممیزی‌ها وجود دارد که اینگونه نیست و تعامل با ساترا بسیار خوب است و در مقطع فعلی من به عنوان یک تهیه‌کننده از همکاری‌ها و تعاملات صورت گرفته رضایت دارم.

جواد فرحانی، تهیه‌کننده «افعی تهران» در گفت‌وگو با فیلم‌نت‌نیوز گفت: درباره «افعی تهران» باید از همکاران خودمان تشکر کنیم که اجازه دادند خودمان را نقد کنیم و کسی از سینما به آنچه که در این سریال می‌گذرد اعتراض نکرد.

کسانیکه به «افعی تهران» اعتراض کردند از کلیت قصه خبر ندارند و نهایتاً همان چند قسمتی که پخش شده را دیده‌اند. ما روند تغییر شخصیت و اتفاقاتی که برای او رخ می‌دهد و از سیر تحولی همه شخصیت‌ها  با خبر هستیم و می‌دانیم که اصلاً‌ قصدِ ما توهین یا حمله به قشر و گروه خاصی نیست و به همین دلیل کار خودمان را بدون هیچ تغییری ادامه دادیم.

هیچ سانسوری صورت نگرفت و خوشبختانه تعامل خوبی با ساترا داشتیم. متأسفانه جوسازی‌های عجیب و غریبی درباره ممیزی‌ها وجود دارد که اینگونه نیست و تعامل با ساترا بسیار خوب است و در مقطع فعلی من به عنوان یک تهیه‌کننده از همکاری‌ها و تعاملات صورت گرفته رضایت دارم.

فیلمبرداری سریال به پایان رسیده بود اما با بازخوردهایی که داشتیم تصمیم گرفتیم چند سکانس دیگر هم فیلمبرداری کنیم که در حال پخش مشغول فیلمبرداری این سکانس‌ها شدیم.

ساخت فصل دو برای سریال در کشور ما کار بسیار سختی است و به نظرم فصل‌های بعدی سریال‌ها هم در کشور ما چندان موفق نبوده‌اند و معمولاً چند سریالی که فصل دو یا سه داشته‌اند از همان ابتدا در یک فصل ساخته شده‌اند و بعد از ساخت، برای پخش در چند فصل تقسیم‌بندی شده‌اند.

ما به فصل بعدی «افعی تهران» فکر نکرده‌ایم و بیش از هر چیز به پایان خوب برای فصل اول این سریال فکر کردیم. خوشبختانه تا امروز بازخوردهای بسیار خوبی شاهد بودیم که البته ما از ابتدا تا حدی به موفقیت این سریال اطمینان داشتیم اما باید بگویم که میزان استقبال صورت گرفته خیلی فراتر از حدی بود که ما انتظار داشتیم.

حضور پیمان معادی در این سریال به عنوان بازیگر و نویسنده که تماشاگران حرفه‌ای سینما آثارش را می‌شناسند و دنبال کرده‌اند و بازگشت سامان مقدم به عنوان کارگردانی که چند سال کار نکرده از عواملی بود که ما را در موفقیت این سریال به اطمینان رسانده بود و خوشبختانه «افعی تهران» تا امروز جزو آثار موفق نمایش خانگی بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان