انتقاد سازندگان یک فیلم از یک رفتار غیرحرفه‌ای و خطرناک در سینما

دست‌اندکاران فیلم «خجالت نکش ۲» چند روزی است از نوع برخورد سایت سینماتیکت گله‌مند هستند و می‌گویند با وجود اینکه اکران این فیلم به تازگی آغاز شده اما در صفحه نخست این سامانه جایی ندارد و محدودیت‌هایی نیز برای خرید بلیت به وجود آمده است.

دبیر شورای صنفی نمایش با انتقاد از برخی رفتارهای غیرحرفه‌ای و غیرمسئولانه، از پیگیری مشکل به وجود آمده بر سر فروش بلیت فیلم «خجالت نکش2» در یکی از سامانه‌های فروش اینترنتی بلیت سینما خبر داد.

به گزارش ایسنا، دست‌اندکاران فیلم «خجالت نکش 2» چند روزی است از نوع برخورد سایت سینماتیکت گله‌مند هستند و می‌گویند با وجود اینکه اکران این فیلم به تازگی آغاز شده اما در صفحه نخست این سامانه جایی ندارد و محدودیت‌هایی نیز برای خرید بلیت به وجود آمده است.

سازندگان «خجالت نکش 2» در بخشی از یادداشتی که به ایسنا فرستاده‌اند، تاکید دارند: «با توجه به انحصارطلبی این سامانه در فروش بلیت سینما و سابقه رفتارهای مشابه آن در قبال فیلم‌های دیگر، این اقدام به مثابه زنگ خطری برای سینمای ایران، بخصوص بخش خصوصی تلقی می‌شود. این انحصارطلبی در حالی است که مسئولین سینماشهر و سازمان سینمایی با راه اندازی سامانه سمفا و سِرور ملی، قول رفع تبعیض و رقابت ناسالم را داده بودند.»

در این زمینه همایون اسعدیان - دبیر شورای صنفی نمایش - در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد:‌ سینماتیکت رفتاری کاملا غیرحرفه‌ای را در پیش گرفته و فیلم را در آخرین جای باکس فروش گذاشته است. نکته ‌مهم‌تر اینکه که گزارش‌هایی برای نبود امکان خرید بلیت مطرح شد که روز پنج‌شنبه پیگیری‌هایی انجام گرفت و گفتند اختلالی وجود دارد اما تا جمعه برطرف نشد.

او افزود:‌ من شخصا این ماجرا و برخورد غیرمسئولانه را درک نمی‌کنم و به دعواهای سطح بالاتر قضیه که احتمالا بین چند سرمایه‌دار و سرمایه‌گذار است نیز کاری ندارم چرا که این اتفاق برای هر فیلمی ممکن است رخ دهد و بسیار خطرناک است. امیدوارم شورای صنفی، وزارت ارشاد، انحمن سینماداران و شورای عالی تهیه‌کنندگان درباره این قضیه فکری کنند و متوجه خطرهای این نوع انحصار باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان