انهدام ۲ باند حرفه‌ای سرقت منازل در سمنان

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه این افراد به انجام ۱۵ فقره سرقت با ارزش پنجاه میلیارد ریال اعتراف کردند، گفت: ردپای این سرقت‌ها غیر از سمنان در اهواز، البرز، تبریز و دیگر شهر‌ها وجود داشت.

فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام دو باند حرفه‌ای سرقت منازل در سمنان خبر داد و گفت: پنج متهم این پرونده‌ها در استان البرز و تهران دستگیر شدند.

به گزارش مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل مسکونی در شهر سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: با تحقیقات پلیسی سرنخ سارقان در استان‌های دیگر شناسایی شد.

وی بابیان اینکه بررسی‌ها حاکی از این بود که سارقان در استان‌های البرز و تهران هستند، افزود: عملیات ویژه برای دستگیری این افراد طرح‌ریزی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی دو عملیات جداگانه دو باند سرقت منازل شناسایی شدند، ابراز داشت: در این راستا پنج متهم نیز دستگیر شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه این افراد به انجام 15 فقره سرقت با ارزش پنجاه میلیارد ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: ردپای این سرقت‌ها غیر از سمنان در اهواز، البرز، تبریز و دیگر شهرها وجود داشت.

وی ضمن بیان اینکه از متهمان دو خودرو با پنج جفت پلاک جعلی کشف و ضبط شد، افزود: سرقت‌ها توسط این خودروها صورت گرفته بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه سارقان سوابق کیفری متعدد را در کارنامه خود دارند، اضافه کرد: تحقیقات بیشتر از این افراد همچنان ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان