دو سال آقای گلی؛ مغانلو در اوج قله‌های گلزنی

شهریار مغانلو، مهاجم ۲۹ ساله سپاهان، با کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر برای دومین سال متوالی، روند صعودی فوق‌العاده‌ای را در گلزنی طی ۱۰ سال گذشته تجربه کرده است.

 شهریار مغانلو در کمتر از 10 سال روند صعودی در گلزنی داشته است.

به گزارش ورزش سه، شهریار مغانلو برای دومین سال پیاپی عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد و توانست این عنوان را برای خودش نگه‌دارد و دو فصل متوالی بهترین گلزن فوتبال ایران باشد.

شهریار اولین فصل فوتبالی خود را با پیراهن پیکان آغاز کرد و بعد از پشت سرگذاشتن 19 مسابقه و 2 گل راهی ملوان شد، او دو فصل در ملوان حضور داشت و در دومین سال حضورش توانست عملکرد خیره‌کننده‌ای در لیگ آزادگان به نمایش بگذارد و 16 گل به ثمر برساند، بعد از این عملکرد فوق‌العاده او به پیکان بازگشت و 14 گل در اولین جضور لیگ‌برتری‌اش به ثمر رساند و مورد توجه تیم‌های بزرگ لیگ برتری قرار گرفت اما انتخاب او ادامه فوتبال در خارج از کشور بود، مغانلو بعد از درخشش در پیکان به تیم سانتاکلارا رفت و در آنجا روزهای خوبی نداشت و در نیم فصل مسابقات به پرسپولیس پیوست و در یک نیم فصل 4 گل در لیگ برتر و مجموعا 8 گل برای پرسپولیس در تمامی مسابقات به ثمر رساند.

مغانلو بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس از این تیم جدا شد و به سپاهان پیوست و در اولین فصل حضورش در این تیم 8 گل به ثمر رساند، دومین فصل حضور مغانلو در سپاهان با 13 گل و کسب عنوان آقای گلی همراه بود و این بازیکن توانست به اردوی تیم ملی فوتبال هم دعوت شود.

اما بهترین فصل فوتبالی مغانلو در لیگ بیست و سوم رقم خورد و او در بازی‌های لیگ برتر 16 گل به ثمر رساند و عنوان آقای گلی مسابقات را برای دومین فصل پیاپی کسب کرد، او در این فصل توانست همراه با تیم ملی در جام‌ملت‌های آسیا هم حضور پیدا کند و روند پیشرفت خوبی را پیش بگیرد.

این مهاجم 29 ساله روند صعودی فوق‌العاده‌ای را طی کرد و روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد، پس از دو فصل حضور در ملوان و به ثمر رساندن 21 گل برای این تیم، 3 فصل همراه با پیکان در لیگ برتر و لیگ آزادگان حضور داشت و در آن تیم هم 17 گل به ثمر رساند، این شروع فوتبال شهریار مغانلو بود و قسمت حرفه‌ای‌تر زندگی فوتبالی این بازیکن با 8 گل برای پرسپولیس و 34 گل برای سپاهان همراه شد تا با آمار 81 گل در میادین مختلف آمار خوبی داشته باشد.

شهریار مغانلو دو گل ملی هم مقابل آنگولا و اندونزی به ثمر رسانده تا کلکسیون گلزنی خود را کامل کند و سابقه گلزنی با پیراهن تیم ملی را هم در کارنامه داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان