نانسی پلوسی : دعوت از نتانیاهو برای سخنرانی در کنگره آمریکا اشتباه است

نانسی پلوسی در گفت‌وگویی با شبکه خبری «سی‌ان‌ان»، وقتی از او پرسیده شد که اگر همچنان رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده بود از بنیامین نتانیاهو برای سخنرانی در مجلس نمایندگان دعوت می‌کرد یا خیر، پاسخ داد: «بدون شک نه».

«نانسی پلوسی» رئیس سابق مجلس نمایندگان ایالات متحده گفت که دعوت از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل برای سخنرانی در کنگره آمریکا در ماه آینده میلادی «اشتباه» است.

به گزارش ایرنا، نانسی پلوسی در گفت‌وگویی با شبکه خبری «سی‌ان‌ان»، وقتی از او پرسیده شد که اگر همچنان رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده بود از بنیامین نتانیاهو برای سخنرانی در مجلس نمایندگان دعوت می‌کرد یا خیر، پاسخ داد: «بدون شک نه».

وی با اشاره به آخرین سخنرانی نتانیاهو در کنگره ایالات متحده در سال 2015 افزود: «به نظر من این [اقدام] اشتباه است. صادقانه بگویم، آخرین بار هم موافق دعوت از او نبودم، اما رئیس مجلس نمایندگان [آمریکا] به تنهایی و بدون مشورت او را دعوت کرد.»

پلوسی اظهار داشت: «احساس می‌کنم که دعوت از او [نخست وزیر رژیم صهیونیستی] بسیار ناراحت‌کننده است. اما چه کسی می داند که تا آن زمان آیا او همچنان نخست وزیر باقی می‌ماند؟»

رئیس سابق مجلس نمایندگان ایالات متحده با اشاره به تنش‌ها و اختلافات در میان مقامات رژیم صهیونیستی ادامه داد: «بنی گانتس [وزیر جنگ اسبق و عضو کابینه جنگ رژیم اسرائیل] فردا چه می‌گوید؟ چه اتفاقی دارد می‌افتد؟ هر چه خواندم این است که آنها از این و آن ناراحت هستند. نه فقط گانتس، بلکه سایر اعضای کابینه او.»

پایگاه خبری «آکسیوس» آمریکا به تازگی فاش کرد که گانتس جمعه شب در نشست اخیر کابینه جنگ اسرائیل بار دیگر تهدید کرد اگر در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی در خصوص توافق برای آزادسازی اسیران اسرائیلی ایجاد نشود، فردا شب استعفای خود را تقدیم خواهد کرد.

براساس گزارش رسانه‌های رژیم اشغالگر، شخص نتانیاهو و متحدان تندروی وی در ائتلاف راستگرای حاکم، مانع اصلی به نتیجه رسیدن مذاکرات با مقاومت فلسطین برای ایجاد آتش‌بس دائمی در غزه هستند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی می‌گویند که اختلافات میان کابینه و مقامات ارشد اسرائیل درباره طرح پیشنهادی جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا برای آتش‌بس جنگ غزه بالا گرفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر