گزارشگر سازمان ملل: مسئله اسرا، بهانه تل‌آویو برای کشتار مردم غزه است

نظامیان اسرائیلی پس از هشت ماه کشتار مردم فلسطین و شکستهای متوالی، در اردوگاه النصیرات و با رقم زدن یک کشتار دیگر، چهار نفر از اسرای خود را آزاد کردند.

گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، ضمن ابراز خوشحالی از آزادی اسرای صهیونیست، در عین حال گفت که رژیم صهیونیستی با موضوع اسرا، به کشتار مردم غزه مشروعیت می‌بخشد.

به گزارش فارس، «فرانچسکا آلبانزه» گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در سرزمین‌های اشغالی فلسطین شامگاه امروز شنبه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی برای مشروعیت‌بخشی به کشتار مردم غزه و گرسنه نگه داشتن آنان، از اسرای خود بهره‌برداری می‌کند.

شبکه خبری العربیه به نقل از آلبانزه گزارش داد: «اسرائیل در جریان عملیات النصیرات، از یک کامیون حامل کمکهای انسان‌دوستانه استفاده کرد».

نظامیان اسرائیلی پس از هشت ماه کشتار مردم فلسطین و شکستهای متوالی، در اردوگاه النصیرات و با رقم زدن یک کشتار دیگر، چهار نفر از اسرای خود را آزاد کردند.

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام، شاخه نظامی حماس در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در اردوگاه النصیرات گفت که «اقدام دشمن صهیونیست در منطقه النصیرات واقع در مرکز غزه، یک جنایت جنگی تمام عیار است و اولین طرفی که از آن آسیب دید، اسرای این رژیم هستند». 

 ابوعبیده تصریح کرد: دشمن توانست با ارتکاب جنایت‌های هولناک، چند اسیر را آزاد کند اما در عین حال، برخی از اسرا را در این عملیات کُشت. این عملیات خطر بزرگی بر اسرای دشمن به شمار می‌آید و تأثیر منفی بر شرایط و زندگی آنها خواهد داشت.

آلبانزه در ادامه، با تأکید بر جنگ‌افروزی صهیونیستها، گفت: اسرائیل از هشت ماه پیش می‌توانست اسرای خود را به صورت زنده آزاد کند، ولی به خاطر نابودی غزه، با این مسئله مخالفت کرد.

وی همچنین ضمن ابراز خوشحالی از آزادی اسرای صهیونیست، در عین حال گفت که این مسئله نباید در ازای کشتار 200 فلسطینی از جمله چند کودک صورت می‌گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان