۲ مصدوم در پی سقوط سنگ در جاده کندوان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس از سقوط سنگ در محور کندوان خبر داد و گفت بر اثر این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس از سقوط سنگ در محور کندوان خبر داد و گفت بر اثر این حادثه 2 نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایرنا، مهدی صفایی افزود: این حادثه ساعتی پیش در حوالی رستوران آبی جاده کندوان رخ داد که در پی آن به 2 دستگاه خودروی سواری آسیب جدی وارد شد.

وی اظهار کرد : سرنشینان یک خودرو زن و مرد بودند که به علت سقوط سنگ به روی سقف و کابوت خودرو به شدت آسیب دیدند و با حضور نیروهای اورژانس 115 و امدادگران به بیمارستان چالوس انتقال داده شدند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت : تاکنون 15 نقطه حادثه خیز در جاده کندوان شناسایی شده که ایمن سازی آن در دستور کار است منتهی در این بخش با مشکلاتی مانند تعلل در آگهی مناقصه و مزایده این طرح ها به پیمانکاران مواجه هستیم که ضرورت دارد مسوولان امر ، این روند اداری را شتاب بخشند.

برابر آمار، از ابتدای سال جاری تاکنون این سومین حادثه سقوط سنگ است که از ارتفاعات این مسیر ارتباطی سنگ به روی خودروهای در حال گذر سقوط کرده و خسارت های جبران ناپذیری به عابران سواره رو وارد می کند.

جاده کرج - چالوس 160 کیلومتر طول دارد که حدود نیمی از آن در محدوده کندوان شهرستان چالوس و بقیه در استان البرز واقع شده است .

براساس گزارش اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران روزانه در این فصول دست کم 30 هزار تا 45 هزار خودرو در این محور تردد دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان