جزئیات شهادت مرزبان هرمزگانی در یاسوج

این مرزبان هرمزگانی از سوی اراذل و اوباش مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و به شهادت می‌رسد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جزئیات شهادت مرزبان هرمزگانی در آبشار یاسوج گفت: این مرزبان شجاع در حالی که بهمراه خانواده در مرخصی بود اما با شجاعت و احساس مسئولیت و تعهد به یاری همرزمان خود و ماموران پلیس در استان شتافت و در این راه و با اصابت گلوله آسمانی شد.

سردار کیقباد مصطفایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد ضمن تایید شهادت یک مرزبان هرمزگانی در یاسوج، اظهار کرد: وقتی اراذل و اوباش در این پارک ایجاد مزاحمت کرده و همکاران ما وارد عمل می‌شوند، آنها به همکاران تعرض و حمله می‌کنند که این مرزبان شجاع با وجودی اینکه در مرخصی بوده به کمک نیروهای ما می آید.

وی افزود: اما این مرزبان هرمزگانی از سوی اراذل و اوباش مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و به شهادت می رسد.

وی بیان کرد: این حادثه ناگوار اواخر شب گذشته ساعت 24 شنبه شب رخ داد و هنگامی که اراذل و اوباش در پارک آبشار یاسوج ایجاد مزاحمت می کنند، درگیری بین ماموران پلیس و این افراد اتفاق افتاد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موضوع و جزئیات کامل این حادثه ناگوار با همگانگی دستگاه قضایی در دست بررسی است و موارد تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، استواریکم احسان فرخیانی، متولد 1376 دریابان پایگاه دریابانی بندرلنگه در ایام مرخصی به همراه خانواده(همسر و فرزند سه ماهه) در این شهر به سرمی برد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان