رئیس عقیدتی سیاسی ارتش: وظیفه ما انتخاب فردی با ویژگی‌های آیت الله رئیسی است

" رئیسی، محبوب‌ترین، موفق‌ترین و پردستاوردترین رئیس جمهور پس از رهبر معظم انقلاب بود".

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: وظیفه ما در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری، اول حضور پرشور و بعد انتخاب فردی با ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی است که تداوم بخش اقدامات دوران ریاست جمهوری بابرکت ایشان باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس محمدحسنی در همایش هادیان سیاسی که در مرکز همایش‌های کوثر این سازمان و به صورت وبیناری در تمام یگان‌های ارتش برگزار شد، با تاکید بر اینکه  رئیسی همواره به عنوان الگوی روسای جمهور و مسئولان خواهد بود، گفت: رئیس جمهور شهید، محبوب‌ترین، موفق‌ترین و پردستاوردترین رئیس جمهور پس از رهبر معظم انقلاب بود که توانست انتظارات انقلابی را برآورده کند و ما وظیفه داریم ویژگی‌های ایشان را به عنوان یک رئیس جمهورِ در تراز انقلاب اسلامی تبیین کنیم.

با توجه به حادثه دلخراش شهادت رئیس جمهور و همراهان، ملت ایران ناخواسته در آستانه خلق حماسه دیگری در راستای انتخاب رئیس جمهور چهاردهم قرار گرفته‌اند و یکبار دیگر نقش و حساسیت خود را در تعیین سرنوشت خویش به رخ دنیا خواهند کشید.

وی افزود: اگرچه به برکت وجود رهبر معظم انقلاب و تدابیر ایشان در نبود رئیس جمهور، کوچک‌ترین خللی در اداره کشور بوجود نیامد، ولی براساس اصل 31 قانون اساسی، چنانچه برای رئیس جمهور اتفاقی بیفتد باید رئیس جمهور جدید انتخاب شود و به همین دلیل برگزاری انتخابات در 8 تیر در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی با تاکید بر ضرورت حضور پرشور در انتخابات، اضافه کرد: بدون تردید اگر نگوییم فقدان رئیس جمهور و همراهان شهیدشان غیر قابل جبران است ولی دیر جبران خواهد بود و تنها راه تسریع کاهش آلام و خسارات این است که باید از دل این حادثه، حماسه بیافرینیم تا مرهمی بر دل رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدا، مردم و نیروهای خدوم باشد.

محمد حسنی اظهار کرد: این حماسه جبرانگر دارای دو بخش، «حماسه تشییع» و «حماسه تعیین» است که مردم ایران در تشییع رئیس جمهور شهید و همراهان، سنگ تمام گذاشتند و در 8 تیر با حضور پرشور در انتخابات و خلق حماسه ای دیگر، مرحله دوم را نیز با قوت و قدرت بیشتر انجام خواهند داد.

وی افزود: با حضور پرشور در انتخابات هشتم تیر می توان از حادثه فقدان رئیس جمهور شهید حماسه ساخت.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه در انتخابات پیش رو شهدا، دوستداران و دشمنان نظام نظاره گر اقدام و میزان حضور ما خواهند بود، گفت: ملت ایران بلوغ سیاسی، اجتماعی و انقلابی خود را در این انتخابات به نمایش خواهند گذاشت تا موجب رضایت شهدا، امیدواری دوستان داخلی و خارجی و یأس دشمنان نظام اسلامی شوند.

محمد حسنی درباره وظایف مسئولان درباره چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: فرماندهان و مسئولان باید ظرفیت‌های خود را پای کار آورده تا نصاب حضور کارکنان و خانواده های ارتش در انتخابات قبلی را تکرار کنیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه، «التزام عملی به تدابیر مقام معظم رهبری»، «خستگی ناپذیری در خدمت به مردم»، «مدیریت میدانی به جای مدیریت پشت میز نشینی»، «از مردم، با مردم و برای مردم بودن» و «تمرکز بر اصول و بی‌اعتنایی به مسائل حاشیه‌ای» را از ویژگی‌های شهید رئیسی عنوان کرد.

محمدحسنی، «به صفر رساندن فوتی‌های کرونایی از 700 نفر در روز»، «بازگرداندن امید به بهبود امور»، «احیای 8 هزار و 770 واحد تولیدی»، «برداشتن گام‌های موثر درخصوص جوانی جمعیت»، «لغو قرارداد ننگین 2030»، «حل مشکل رتبه‌بندی معلمان»، «هماهنگ سازی بین دیپلماسی و میدان»، «27 سفر خارجی به 23 کشور»، «احیا و توسعه روابط با همسایگان»، «عضویت در شانگهای و بریکس»، «تقویت محور مقاومت»، «زمینه سازی برای عضویت مجدد بشار اسد در اتحادیه عرب»، «جایگزینی دیپلماسی انقلابی در مقابل دیپلماسی التماسی» و... بخشی از خدمات رئیس جمهور در داخل و سطح بین المللی بوده است که نیازمند تبیین هستند.

وی باتاکید بر اینکه همه این‌ موفقیت ها نتیجه یک انتخاب درست بود، گفت: وظیفه ما در انتخابات آینده ریاست جمهوری، اول حضور پرشور و بعد انتخاب فردی با ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی است که تداوم بخش اقدامات دوران ریاست جمهوری بابرکت ایشان باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر