برخورد با جرایم احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری

ابولفضل نیکوکار: دادسرا‌های تخصصی تهران با همکاری پلیس فتا ضمن رصد فضای مجازی با جرایم احتمالی انتخابات ریاست جمهوری برخورد می‌کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: دادسراهای تخصصی تهران با همکاری پلیس فتا ضمن رصد فضای مجازی با جرایم احتمالی انتخابات ریاست جمهوری برخورد می‌کنند.

به گزارش مهر، ابولفضل نیکوکار افزود: به منظور توجیه و ارشاد و انذار تشکل‌ها، احزاب، گروه‌ها، ستادهای انتخاباتی، اشخاص حقیقی و حقوقی با هدف بازدارندگی و پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی از پنجم خرداد ماه سال جاری، طی دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، ستادهای پیشگیری از جرایم انتخاباتی ریاست جمهوری در شهرستان‌های استان تهران تشکیل و فعال است.

وی در ادامه بیان کرد: از جمله وظایف این ستاد پایش و رصد مداوم و مستمر اقدامات و فعالیت‌های انتخاباتی و هماهنگی بین دستگاه‌ها و نهادهای عضو ستاد و تبیین و تعیین برنامه‌های پیشگیرانه و تعامل مداوم با هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات و ارشاد و راهبری ستادهای شهرستان‌ها است.

نیکوکار اظهار کرد: مطابق ماده 38 قانون انتخابات ریاست جمهوری به کلیه واحدهای قضائی ابلاغ شده است که در هیأت‌های اجرایی انتخابات حضور فعال داشته و همچنین به استناد ماده 34 قانون انتخابات ریاست جمهوری شعب رسیدگی کننده به جرایم انتخاباتی در واحدهای قضائی استان تهران مشخص و آماده رسیدگی هستند.

وی تصریح کرد: دادسراهای تخصصی تهران با همکاری پلیس فتا ضمن رصد فضای مجازی با جرایم احتمالی انتخابات ریاست جمهوری برخورد می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان