وقوع بارش‌های همرفتی در گیلان تا پنجشنبه

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد خبر داد و تاکید کرد: از بعد از ظهر امروز تا روز‌های پایانی هفته شاهد وقوع بارش‌های همرفتی خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی گیلان، از وقوع بارش‌های همرفتی تا پایان هفته خبر داد و گفت: احتمال آبگرفتگی موقتی وجود دارد.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا نیمه ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد: دیلمان با 15 درجه سانتیگراد و رودبار با 34 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان هستند.

وی نقشه‌های هواشناسی را نشان‌دهنده گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه دانست و افزود: تا پایان هفته و به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها، شرایط برای افزایش ابر و وزش باد شدید مهیاست.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد خبر داد و تاکید کرد: از بعد از ظهر امروز تا روزهای پایانی هفته شاهد وقوع بارش‌های همرفتی خواهیم بود.

دادرس، با اشاره به شدید بودن رگبار و رعد و برق در برخی مناطق به ویژه طی ساعات عصر و شب، خاطرنشان کرد: وزش باد شدید و مه آلودگی و بارش تگرگ در مناطق مستعد از دیگر پدیده‌های جوی مورد انتظار تا پنجشنبه است.

وی از احتمال وقوع آبگرفتگی منطقه‌ای و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و جاری شدن سیلاب موقتی و برخورد صاعقه خبر داد و گفت: با توجه به فعالیت کانون‌های گرد و خاک در اطراف منطقه، گسیل آن به استان گیلان دور از انتظار نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان