طرز تهیه لیدل بیگ نوشیدنی محبوب و خوشمزه که باید امتحان کنید

طرز تهیه لیدل بیگ خانگی با یک ترکیب فوق العاده را می توانید در این بخش مطالعه کنید. این نوشیدنی ترکیب فوق العاده ای داشته و برای پذیرایی در مهمانی شما مناسب است.

طرز تهیه لیدل بیگ نوشیدنی محبوب و خوشمزه که باید امتحان کنید

اگر دنبال یک نوشیدنی ویژه با طعم متنوع هستید، می‌ توانید در این بخش با طرز تهیه لیدل بیگ که یک نوشیدنی متفاوت و عالی است آشنا شوید.

داشتن انواعی از نوشیدنی‌ های سرد با طعم‌ های متفاوت را می‌ توانید در آرگا تجربه کنید و با رسپی آن آشنا شوید. طرز تهیه نوشیدنی  لیکادو و نوشیدنی کوکتل با طعم های متنوع را در این بخش مطالعه کنید.

مواد لیدل بیگ

مواد اولیه:

  • سیب: 1 عدد
  • یخ: 4 قالب
  • موز: 1 عدد
  • آب آناناس: نصف لیوان
  • آناناس: 2 حلقه
  • آب سیب: نصف لیوان
  • آب البالو: در صورت دلخواه

طرز تهیه لیدل بیگ:

برای داشتن نوشیدنی مخصوص خانگی باید ابتدا سیب را به خوبی شسته و پوست بگیرید. سیب را درون میکسر یا غذاساز ریخته و به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید. موز را نیز پوست کنده و به صورت درشت ریز کرده حالا به مواد میکسر افزوده و مجدد با یکدیگر ترکیب نمایید.

آناناس‌ های برش خورده را نیز به مواد اضافه کرده و در مرحله بعدی آن را نیز با یکدیگر ترکیب کنید. به همراه آناناس چند تکه قالب یخ به مواد افزوده تا غلظت مواد شما بیشتر شود. شما می‌ توانید از میوه‌ های نیمه یخ زده استفاده کرده که موجب شده غلظت نوشیدنی شما بیشتر شود.

رسپی لیدل بیگ

در مرحله بعدی آب آناناس و آب سیب را روی مواد پوره میوه ریخته و با یکدیگر ترکیب کنید. شما در صورت دلخواه می‌ توانید از مقدار آب انار یا آب آلبالو برای تغییر رنگ نوشیدنی نیز استفاده کنید. همچنین می‌توانید به صورت دو رنگ سرو نمایید.

برای سرو نوشیدنی بهتر از ابتدا مواد میکس شده را درون لیوان ریخته و بعد روی آن آب سیب و آب آناناس را بریزید. در صورت دلخواه می‌ توانید تمام مواد را به همراه آبمیوه‌ها با یکدیگر ترکیب کرده و بعد درون لیوان سرو کنید.

برای اینکه یک نوشیدنی مجلسی داشته باشید، می‌ توانید دور لیوان سر را درون عسل غلطانده و بعد درون شکر یا ترافل‌ های رنگی به غلطانید. بعد نوشیدنی را درون لیوان سرو کرده و نوش جان کنید.

طرز تهیه لیدل بیگ

طعم بسیار عالی داشته و می‌ توانید برای پذیرایی در مهمانی‌ های خود از این نوشیدنی فوق العاده استفاده نمایید. برای تزیین نوشیدنی نیز می‌ توانید از تکه‌ های آناناس اسلایس شده استفاده کنید که ترکیب فوق العاده‌ای دارد.

شما با همین رسپی می‌ توانید انواعی از نوشیدنی‌ ها را تهیه کنید. شما در صورت دلخواه می‌ توانید این دسر و نوشیدنی را با بستنی نیز سرو کرده در این صورت باید بستنی را ابتدا درون لیوان سر ریخته و بعد روی آن مواد میکس شده و آبمیوه‌ ها را اضافه کنید. شما می‌ توانید از طعم‌های مختلف بستنی استفاده نمایید.

شما می‌ توانید از میکس میوه‌ های دیگر نیز استفاده کنید که کاملاً سلیقه‌ ای بوده و به ذائقه شما بستگی دارد. میکس توت فرنگی با موز و دیگر میوه‌ ها همچون آناناس یک میکس فوق العاده بوده که به شما پیشنهاد می‌ کنیم. در صورتی که می خواهید یک نوشیدنی شیرین‌ تر داشته باشید، می‌ توانید از مقدار شیرین کننده مانند شکر در نوشیدنی استفاده کنید که کاملاً بستگی به سلیقه شما دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان