اطلاع رسانی تبلیغی

یک ماجرای واقعی از کشتی تایتانیک: اگر متصدی بی سیم خواب نبود!

کشتی "اس اس کالیفرنیا" تنها ۱۰ کیلومتر با تایتانیک فاصله داشت و اگر متصدی بی سیم نخوابیده بود، می توانست در نیم ساعت خود را به تایتانیک برساند و همه را نجات دهد اما کسی صدا را نشنید و شد، آنچه شد./ما هم یک گزینه به گزینه های شما اضافه می کنیم: "کسب درآمد از ارز دیجیتال".

- صدای مرا می شنوید؟ ما داریم غرق می شویم؛ لطفا کمک کنید... .

این صدایی بود که در ساعت 14 دقیقه بامداد روز 15 آوریل 1912 از بی سیم کشتی "اس اس کالیفرنیا" پخش شد ولی متصدی بی سیم خواب بود و نشنید و کمی آن سوتر، 1514 نفر به کام مرگ رفتند.

صدایی که کمک می خواست از کشتی "تایتانیک" بود که دقایقی قبل به یک صخره یخی برخورد کرده بود و تنها دو ساعت وقت داشت تا مسافرانش را نجات دهد. قبل از این حادثه، کشتی های دیگر 6 بار به تایتانیک خبر داده بودند که در مسیر، صخره های یخی وجود دارد.

کشتی "اس اس کالیفرنیا" تنها 10 کیلومتر با تایتانیک فاصله داشت و اگر متصدی بی سیم نخوابیده بود، می توانست در نیم ساعت خود را به تایتانیک برساند و همه را نجات دهد اما کسی صدا را نشنید و شد، آنچه شد.

➖➖➖➖➖

در زندگی پر سر و صدای امروزی، گاهی باید بعضی صداها را جدی گرفت و گوش کرد. افراد خودساخته و موفق، کسانی هستند که صدای فرصت ها را از میان همهمه های فراوان و بیهوده تشخیص می دهند و به سمتش می روند: شاید آنجا دری گشوده باشد!

ما از طریق این کانال در حال ارسال پیامی به بی سیم شما هستیم :" صدای ما را می شنوید؟! کشتی زندگی شما و خانواده و فرزندان تان در معرض برخورد با صخره های یخی تورم، گرانی، کاهش ارزش پول، نیازهای مالی پیش بینی نشده و ... است."
لطفا این پیام را جدی بگیرید و سرنشینان کشتی خانواده تان را نجات دهید. 

این که چگونه می توانید با تقویت بنیه اقتصادی تان این کشتی را از سرنوشت تایتانیک برهانید به خودتان بستگی دارد: شاید مغازه ای باز کنید، شاید به کار صادرات و واردات بپردازید، شاید یک تولیدی راه بیندازید، شاید ترجیح دهید یک بومگردی کوچک درست کنید و هزار گزینه دیگر که برای اطمینان نسبی نسبت به  آینده می توانید سراغشان بروید.

ما هم یک گزینه به گزینه های شما اضافه می کنیم: "کسب درآمد از ارز دیجیتال".
خیلی ها از این راه درآمدهای خوبی کسب کرده اند و شما هم کم از آنها نیستید. فقط باید دو یا سه جلسه آموزش آنلاین و رایگان ببینید و با هر میزان سرمایه - از چند صد هزار تومان به بالا - وارد این بازار شوید. 

اگر وقت و حوصله اش را داشته باشید، می توانید ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنید و سود ببرید و اگر نمی خواهید هر روز وقت بگذارید، می توانید ارزهای مناسبی را در قیمت پایین بخرید و مدتی بعد که  قیمت شان رشد کرد، بفروشید و سود کنید.

مثال می زنیم: toncoin خرداد سال گذشته، 1.5 دلار بود ولی الان 7.5 دلار است. همان موقع bnb نزدیک 300 دلار بود و حالا بالای 700 دلار است یا stack حدود نیم دلار بود و الان 2.38 دلار است.

مهم این است که بدانید چه ارزی را کی بخرید و کی بفروشید تا از چند درصد تا چند برابر سود کنید. این همان چیزی است که در تخصص ماست و ما به شما می گوییم.
شروع کار هم به حدی ساده است که بعد از آغاز خواهید گفت که اگر می دانستم همه چیز این قدر آسان است، سال ها زودتر شروع می کردم ولی ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است.

ابتدا عضو کانال "کی و چی" - مجری طرح آموزش رایگان ارز دیجیتال به 50 هزار ایرانی - شوید تا هم اطلاعات تان بروز باشد و هم از زمان دوره های آنلاین و رایگان خبردار شوید و از دست شان ندهید.

سپس در صرافی ایرانی آبان تتر (لینک صرافی) که با قوانین داخلی ایران فعالیت می کند ثبت نام کنید تا بتوانید ریال خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنید. نحوه کار و خرید و فروشش را در دوره های آنلاین رایگان به شما خواهیم گفت، نگران هیچ چیز نباشید.

توجه کنید که در این فرایند، هیچ گاه پول تان را دست کسی نخواهید داد و خودتان با پول و پسورد خودتان کار خواهید کرد. 
پیشنهاد ما این است که سری به این کانال بزنید و بدون این که ریالی هزینه کنید، عضو صرافی ایرانی هم بشوید تا به محض عضویت ، مقداری ارز دیجیتال رایگان به عنوان خوش آمد دریافت کنید. اگر خواستید ادامه دهید و کشتی خانواده را پیش ببرید و اگر هم نخواستید، ضرر که نکرده اید، کمی هم ارز دیجیتال هدیه گرفته اید. 

➖➖➖➖➖
بی سیم ها روشن است؟ صدای ما را می شنوید؟!

 @keyochi

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان