الاهلی با شکار ستارگان اروپایی به دنبال سلطنت در آسیا

باشگاه الاهلی عربستان که در فصل گذشته لیگ این کشور به مقام سومی دست یافت، در نقل و انتقالات تابستانی با هدف تقویت خط میانی و خط حمله خود، دو ستاره بزرگ فوتبال اروپا را در نظر گرفته است.

الاهلی عربستان برای تقویت خط میانی و خط حمله‌اش در تابستان روی دو بازیکن بزرگ فوتبال اروپا دست گذاشته است.

به گزارش ایسنا، الاهلی یکی از تیم‌هایی است که در تابستان تغییرات زیادی خواهد داشت. این تیم فصل قبل با هدایت سرمربی آلمانی‌اش بعد از الهلال و النصر بهترین نتایج را کسب کرد و در رده سوم قرار گرفت. این تیم برای حضوری قدرتمند در فصل پیش رو و البته لیگ قهرمانان آسیا به دنبال خریدهای بزرگ در تابستان است.

اوسیمن ستاره‌ای است که الاهلی برای خط حمله خود می‌خواهد. عبدالعزیز المرسیل خبرنگار عربستانی در گفت‌وگویی که با سایت سعودی اسپورت داشت تایید کرد که الاهلی به جذب اوسیمن نزدیک شده و در حال توافق نهایی با این مهاجم نیجریه‌ای است. سایت عربی کوره هم اعلام کرد که الاهلی برای تقویت خط میانی‌اش روی یوزوآ کیمیش ستاره بایرن‌ مونیخ دست گذاشته است.

به نظر می‌رسد که جدایی کیمیش از بایرن مونیخ قطعی است و بارسلونا هم به جذب این بازیکن علاقه دارد و طبیعی است که پیشنهاد تیم عربستانی بالاتر و وسوسه‌کننده‌تر از بارسلوناست و باید دید که این بازیکن باتجربه در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان