کلاهبرداری در شیراز با شگرد قبر فروشی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در بررسی های تکمیلی مشخص شد این متهمان در مجموعه آرامستان شاه داعی الله شیراز با ارائه اسناد جعلی و جعل فیش های بانکی متقاضیان سابقی که قبر خریداری کرده بوده اند و با اخذ وجوهی از متقاضیان جدید و جعل و درج نام آنها در فیش های بانکی تنظیم شده، بیش از ۱۰۰ حفره قبر متعلق به افراد دیگر را به صورت غیرقان ...

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: 2 کلاهبردار که با فروش قبر در شیراز مبلغ 40 میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ کاووس حبیبی در این باره به ایرنا گفت: در پی دریافت یک فقره شکوائیه مبنی بر کلاهبرداری از طریق فروش قبر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش مأموران پلیس آگاهی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت2 متهم در این راستا شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در بررسی های تکمیلی مشخص شد این متهمان در مجموعه آرامستان شاه داعی الله شیراز با ارائه اسناد جعلی و جعل فیش های بانکی متقاضیان سابقی که قبر خریداری کرده بوده اند و با اخذ وجوهی از متقاضیان جدید و جعل و درج نام آنها در فیش های بانکی تنظیم شده، بیش از 100 حفره قبر متعلق به افراد دیگر را به صورت غیرقانونی فروخته اند.

حبیبی با بیان اینکه این متهمان حدود 40 میلیارد ریال از شهروندان به این روش کلاهبرداری کرده اند، افزود: متهمان به جرم ارتکابی اقرار و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان