بهره‌برداری از ایستگاه سلامت خط ۲ مترو مشهد در دهه فجر

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: ایستگاه «سلامت» در خط ۲ مترو مشهد، در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ایستگاه سلامت خط 2 مترو مشهد در دهه فجر

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حسن موحدیان در آغاز یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، به مناسبت‌های هفته جاری اشاره داشت و با گرامیداشت یکم ذی‌الحجه، سالروز ازدواج مولای متقیان، امام‌علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و روز ازدواج، اظهارکرد: امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، بهترین الگو برای یک ازدواج موفق و آسان هستند و یکی از موارد موکد در دین مبین اسلام هم موضوع ازدواج است و توصیه‌های زیادی شده که نصف دین انسان با ازدواج کامل می‌شود.

وی گفت: با این حال آمارهای ازدواج در کشور و افزایش سن ازدواج یکی از مسائل مهم روز است که البته مورد توجه سیاستگذاران کلان کشور قرار گرفته ولی همچنان دغدغه جدی است و ارکان مختلف باید آن را مدنظر قرار دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: یکی از موضوعات مهم، در کنار ترویج ازدواج آسان، تلاش در جهت تقویت بنیان و کانون خانواده، به ویژه برای زوج‌های جوان است.

موحدیان تصریح کرد: خوشبختانه شهرداری در این مسیر اقدامات خوبی انجام داده که از جمله آنها می‌توان به تشکیل باشگاه اجتماعی «باهم» اشاره داشت که قطعا باید استمرار داشته باشد؛ باشگاهی که تاکنون طی دو دوره، 8 هزار زوج جوان را آموزش داده و در جامعه مخاطب، دستاوردهای ارزنده‌ای شاهدیم.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل مهم در بحث ازدواج، آموزش قبل و حین ازدواج است، گفت: یکی از عمده دلایل طلاق در بین زوج‌ها، همین عدم آموزش است و با تکیه بر این موضوع می‌توان نرخ طلاق را کاهش داد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در ادامه تصریح کرد: امسال، از حیث پروژه‌های عمرانی سال بسیار مهمی برای مدیریت شهری است و برهمین اساس، با محوریت کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر، بازدیدهای مستمری از پروژه‌های عمرانی داریم.

موحدیان گفت: کمیته‌های نظارتی مناطق هم باید در کنار رسیدگی به درخواست‌های مردمی و شهروندان، بازدید از پروژه‌های عمرانی سطح هر منطقه را بیش از پیش، در دستورکار خود قرار دهند؛ البته که تامین منابع مالی هم باید مورد توجه ویژه‌تری قرار گیرد.

وی به بازدید اخیر جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از پروژه احداث خطوط 2 و 3 قطارشهری مشهد اشاره داشت و گفت: نیروهای متخصص، توانمند و جوان ما، شبانه‌روز برای پیشبرد و تکمیل این پروژه، به ویژه فاز یک خط 3، درحال تلاش هستند و زیر پوست شهر، هزاران کارگر روزانه مشغول فعالیت بوده که زحمات آن ها را ارج می‌نهیم.

موحدیان تصریح کرد: فاز یک خط 3 از پایانه مسافربری تا میدان شهدا پایان تابستان بهره‌برداری می‌شود و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، ایستگاه «سلامت» خط 2 تکمیل هم می‌شود.

وی گفت: علاوه بر این، هفته گذشته شاهد بهره‌برداری از بیش از 30 پروژه شهری در منطقه 3 شهرداری بودیم که از همکاران شهرداری منطقه کمال تقدیر و تشکر را دارم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر