پیش‌بینی وقوع ‌گرد و خاک در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز و بستان با ۴۶.۸ و ایذه با ۲۲.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۴۶.۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

 مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وقوع گرد و خاک در استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی، تا اواسط روز چهارشنبه جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی در مناطق ساحلی، جنوبی، غربی و مرکزی استان خوزستان خواهد شد.

وی افزود: امروز و فردا در برخی از ساعات در بعد از ظهرها وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی متوسط تا نسبتا شدید گاهی همراه با تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود و احتمال رخداد گرد و خاک در این مناطق وجود دارد.

سبزه‌زاری ادامه داد: همچینن امروز و فردا عبور موج ضعیف بارشی و بالا بودن ضرایب ناپایداری سبب رشد ابر در اغلب مناطق استان خوزستان و رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد متوسط در مناطق شمالی و شرقی خواهد شد. تا اواخر هفته تغییرات محسوس دمایی نخواهیم داشت. شمال خلیج فارس نیز تا اواخر وقت فردا مواج خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز و بستان با 46.8 و ایذه با 22.3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین 46.8 و 27 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان