کاربران آپارات سال گذشته ۶۳ میلیارد تومان درآمد داشتند

براساس آمار رسمی ارائه شده، سایت «آپارات» تا پایان سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۴ هزار و ۳۰۰ کاربر فعال در سیستم درآمدزایی داشته که از این آمار ۸۸۳ کاربر تنها در سال ۱۴۰۲ به این حوزه ورود کرده‌اند. افزایش ۲۵ درصدی این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱ حکایت از گرایش بیشتر کاربران برای درآمدزایی از تولید محتوا در فضای مجازی دارد.

در فضای کسب و کارهای مجازی، تولید محتوا یکی از مهمترین و جذاب‌ترین زمینه‌های درآمدزایی محسوب می‌شود و بسترهای اشتراک ویدئو، در این حوزه به بازارهایی با گردش مالی قابل توجه تبدیل شده‌اند. 
 
به گزارش عصر ایران، از زمان راه‌اندازی سامانه درآمدزایی آپارات، اقبال کاربران به این شبکه ویدئویی در کشور افزایش داشته و تعریف سیستم درآمدزایی در این پلتفرم‌، که برپایه توفیق کاربران در زمینه جذب مخاطب بیشتر طراحی شده، پشتوانه‌ای انگیزه‌بخش برای فعالیت جدی‌تر در این حوزه شده است. 
 
براساس آمار رسمی ارائه شده، سایت «آپارات» تا پایان سال 1402 بالغ بر 4 هزار و 300 کاربر فعال در سیستم درآمدزایی داشته که از این آمار 883 کاربر تنها در سال 1402 به این حوزه ورود کرده‌اند. افزایش 25 درصدی این آمار نسبت به سال 1401 حکایت از گرایش بیشتر کاربران برای درآمدزایی از تولید محتوا در فضای مجازی دارد.
 
اگر به‌دنبال دلیل برای این افزایش گرایش و رغبت هستید، شاید جالب باشد بدانید که از میان کاربران این سایت تا به امروز 8 کاربر به درآمد میلیاردی حتی بیش از 4 میلیارد تومان رسیده‌اند که می‌توان این درآمد را معادل 770 ماه حقوق مصوب در وزارت کار دانست! بازه سنی این کاربران از 18تا 64 سال است و در زمینه‌هایی مانند بازی، سرگرمی و آموزش، به تولید محتوای ویدئویی پرداخته‌ و به درآمدزایی رسیده‌اند.
 
همچنین بد نیست بدانید مجموع درآمد کاربران این سایت در طول سال 1402 بالغ‌بر 63 میلیارد تومان بوده است که این رقم به‌خوبی نشان‌دهنده ظریفت بالای فضای مجازی برای درآمدزایی از طریق تولید محتوا دارد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان