آتش سوزی در یک مرکز درمانی در سعادت آباد

زیرزمین یک مرکز درمانی در سعادت آباد تهران دچار حریق شد. علت آتش سوزی نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

حادثه حریق در یک مرکز درمانی ظهر دیروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 127 را به همراه گروه امداد و نجات 3، نردبام هیدرولیکی و خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه واقع در بلوار سعادت آباد اعزام کرد.
 
به گزارش ایسنا، با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در زیرزمین این واحد صنفی رخ داده و در جریان آن مقداری ضایعات در این قسمت دچار آتش سوزی شده بود. البته شعله‌های آتش در همان لحظات اولیه و پیش از رسیدن نیرو‌های آتش نشانی، از سوی کارکنان مرکز درمانی مهار شده بود و در زمان رسیدن آتش‌نشانان، طبقات و راهرو‌های مرکز درمانی به خصوص طبقه دوم که بخش جراحی بود، مملو از دود شده بود.
 
در این شرایط نیرو‌های آتش‌نشانی اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و کارکنان مرکز درمانی و بیماران را از میان دود غلیظ نجات دادند. همزمان گروه دیگری از آتش‌نشانان نیز با استفاده از تجهیزات تهویه و فن، دود ناشی از آتش سوزی را تخلیه کردند.
 
گزارش‌ها حاکی از آن است که درپی این حادثه به هیچ یک از کارکنان کادر پزشکی این مرکز درمانی و بیماران آسیبی نرسیده است. علت حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان