واکنش چمران به تحویل تاکسی های برقی ؛ بعضی فکر می‌کردند شوخی است!

چمران با بیان اینکه روز گذشته تحویل تاکسی‌ها که بعضی فکر می‌کردند شوخی است و عملی نمی‌شود صورت گرفت، یادآور شد: وزارت صمت تاکید خاصی بر برقی سازی و تاثیر آن بر کاهش آلودگی هوا دارد. میزان تولید بیش از اینهاست و امیدواریم عملیاتی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته تحویل تاکسی‌ها که بعضی فکر می‌کردند شوخی است و عملی نمی‌شود صورت‌ گرفت، گفت: «میزان تولید بیش از این‌هاست و امیدواریم عملیاتی شود.»
 
به گزارش شهر، مهدی چمران در حاشیه دویست‌وچهل‌وسومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک درخصوص آخرین پیشرفت‌های این حوزه در دو ماه گذشته ارائه خواهد شد، اظهار کرد: اصلاحیه‌ای در رابطه با سرقفلی‌های میدان میوه و تره بار و بررسی گزارشات حسابرسی 6 سازمان بررسی می‌شود.
 
وی با بیان اینکه روز گذشته تحویل تاکسی‌ها که بعضی فکر می‌کردند شوخی است و عملی نمی‌شود صورت گرفت، یادآور شد: وزارت صمت تاکید خاصی بر برقی سازی و تاثیر آن بر کاهش آلودگی هوا دارد. میزان تولید بیش از اینهاست و امیدواریم عملیاتی شود.
 
چمران افزود: باید زیرساخت‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی برقی همزمان دنبال شود. میزان آن چندان نیست که نتوان زیرساخت را فراهم کرد. در این زمینه با مپنا وارد قرارداد شده‌ایم. شماره گذاری نیز در حال رفع است.
 
وی با بیان اینکه هنوز شهردار تهران جانشین خود را معرفی نکرده و وقتی معرفی شود اعلام خواهد شد، گفت: حضور اعضای شورا در ستاد‌ها منعی ندارد.
 
چمران با بیان اینکه برخی اعضا سوالاتی در مورد قرارداد چین داشتند، تصریح کرد: جلسه هم اندیشی برای مطرح کردن این سوالات برگزار شد. قراردادی که یکی از اعضا به آن اشاره کرد عملیاتی نشده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان