فرود اضطراری هواپیمای آموزشی در تربت حیدریه؛ حال سرنشینان مساعد است

یک فروند هواپیمای آموزشی که در حال پرواز آزمایشی از بیرجند به گلبهار بود، به دلیل نقص فنی در موتور خود در منطقه جلگه رخ تربت حیدریه فرود اضطراری کرد.

 فرماندار ویژه تربت حیدریه، گفت: یک فروند هواپیمای آموزشی در یک پرواز آزمایشی به‌دلیل نقص فنی در منطقه «جلگه رخ» این شهرستان فرود اضطراری کرد.

به گزارش تسنیم، گفته می‌شود هواپیمای سبکی که امروز در حوالی یکی از روستاهای شهرستان تربت حیدریه سقوط کرده  بود، در مسیر بیرجند به مشهد بوده که خلبان به دلیل نقص فنی در موتور فرود اضطراری ناموفق داشته، اما خوشبختانه حال دو سرنشین این پرواز مساعد گزارش شده است.

در همین راستا علی اکبر کی‌پور، فرماندار ویژه تربت حیدریه، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات اولیه، این حادثه ساعتی پیش رخ داده و علت فرود اضطراری، نقص فنی در موتور هواپیما بوده است که در اراضی کشاورزی حوالی روستای «گرماب» در منطقه جلگه رخ  فرود اضطراری داشته است.

وی با اشاره به اینکه حال هر 2 سرنشین این هواپیما خوب است، ادامه داد: این هواپیما که در حال حرکت از سمت بیرجند به گلبهار بود، همه مجوزهای قانونی را داشته است.

فرماندار ویژه تربت حیدریه تصریح کرد: سرنشینان این پرواز آزمایشی برای بررسی پزشکی به مرکز درمانی منتقل شده‌اند و خوشبختانه وضعیتشان مساعد است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان