جانشین فرمانده فراجا: کاهش ۲۰ درصدی سرقت در کشور؛ قرارگاه‌های مبارزه با سرقت موثر بود

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده فراجا، از کاهش ۲۰ درصدی سرقت در کشور خبر داد و آن را از اثرات مثبت ایجاد قرارگاه مبارزه با سرقت دانست.

جانشین فرمانده فراجا از کاهش 20 درصدی سرقت در کشور خبر داد و آن را از اثرات قرارگاه مبارزه با سرقت دانست.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در بیست و هفتمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، رؤسا و مدیران فراجا که در محل ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، اظهارکرد: روح بلند شهدای خدمت را به این مجلس دعوت می‌کنیم تا با هم مروری بر عملکرد و خدمات انتظامی در سالی که گذشت داشته باشیم. گزارشات دریافتی، نشان از اثرات مطلوب قرارگاه‌های تشکیل شده در زمینه های مختلف خصوصا سرقت را دارد به طوری که شاهد کاهش 20 درصدی نسبت به سال گذشته هستیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی همچنین از افزایش سرمایه اجتماعی پلیس بر اساس گزارشات معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس خبر داد و گفت: این امر حاکی از ریل گذاری انتظامی در مسیر درست است که ان‌شاءالله با اهتمام بیشتر و رفع نقاط ضعف ادامه خواهد یافت.

وی افزود: از دیگر اقدامات شاخص انتظامی که در حوزه پلیس فتا رخ داده، انجام بیش از 167 هزار عملیات در حوزه سایبر بوده است.

رضایی از دیگر اقدامات قرارگاه‌های انتظامی را مبارزه با قاچاق سلاح و جمع آوری سلاح های غیرمجاز عنوان کرد و گفت: مدیریت اتباع بیگانه، مقابله با اراذل و اوباش و ناهنجاری‌های اجتماعی، برخورد با پلاک‌های مخدوش و ... از جمله مواردی است که باید استمرار یابد.

وی در ادامه به موضوع تحول کلانتری ها و پاسگاه ها پرداخت و تصریح کرد: با توجه به این که کلانتری ها لجمن بخش اجرایی انتظامی هستند باید با سرعت در مسیر تحول قرار گرفته و یک از اهداف افزودن 420 واحد کلانتری و پاسگاه به این مجموعه است.

جانشین فرمانده فراجا به طرح امنیت محله محور نیز اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلات را می‌توان از طریق محلات و تعامل با مردم رفع کرد و اکثر اقدامات در این حوزه ایجابی و مشارکتی خواهد بود.

وی در ادامه آموزش را یکی از مهم‌ترین مقوله‌های هر واحد نظامی و انتظامی عنوان کرد و افزود: آموزش باید بر مبنای نیازسنجی و تخصصی و با برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان