هوش مصنوعی را آنلاین بیاموزید و مدرک بگیرید!

«فیلیمومدرسه» در آستانه فصل تابستان از جدیدترین دوره‌های آموزشی آنلاین و رایگان خود رونمایی کرد.

به گزارش عصر ایران، «فیلیمو مدرسه» برای تابستان امسال با دوره‌های آموزش آشپزی و هوش مصنوعی، فضایی فراهم کرده که کاربران در سراسر ایران با هزینه‌ای مقرون به صرفه بتوانند از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند و  مدرک دیجیتالی دوره منتخب خود را دریافت خواهند کرد.

دوره آموزش هوش مصنوعی به نویسندگی پدرام عبدالحی در 8 قسمت گردآوری شده که دانش‌آموزان علاقمند را وارد دنیای هیجان انگیز و عمیق هوش مصنوعی می‌کند. این دوره تلاش دارد نحوه استفاده از «chat gpt» و «leonardo ai»، کاربردهای «chat gpt» در زندگی روزمره، آموزش انواع هوش مصنوعی و نقش هوش مصنوعی در آینده را برای دانش آموزان ساده‌سازی کند.

همچنین دوره آموزشی آشپزی با سرآشپز پیزلی که در 19 قسمت توسط دختر بچه 6 ساله آمریکایی تهیه و تولید شده است، توسط این پلتفرم دوبله و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

این پلتفرم که پیش از این نیز با ارائه دوره‌های آنلاین جامع و کاربردی، شرکت در دوره‌های آموزشی کارگاه رباتیک، کاردستی، فیلم‌سازی با موبایل، تایپوگرافی، زبان کره‌ای و... را فراهم کرده بود، با بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزشی و به کارگیری اساتید مجرب، محیطی مناسب برای یادگیری و کسب مهارت‌های روزمره بر اساس زندگی ایرانی فراهم کرده که مهارت‌های مختلف مخاطبان را تقویت می‌‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان