یونیسف: ۳ هزار کودک فلسطینی در خطر جان باختن از گرسنگی هستند

صندوق کودکان ملل متحد موسوم به یونیسف امروز (سه شنبه) به شدت درباره شرایط اسفناک کودکان فلسطینی در غزه هشدار داد.

صندوق کودکان ملل متحد از خطر جان باختن 3 هزار کودک فلسطینی به دلیل سو تغذیه در غزه خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، صندوق کودکان ملل متحد موسوم به یونیسف امروز (سه شنبه) به شدت درباره شرایط اسفناک کودکان فلسطینی در غزه هشدار داد.

بر این اساس، در بیانیه منتشر شده از سوی این صندوق آمده است: بیش از 3 هزار کودک فلسطینی در غزه اکنون به سو تغذیه شدید دچار شده‌اند که قطع دسترسی آنها به خدمات درمانی باعث شده آنها در خطر جان باختن در آغوش والدین خود قرار بگیرند.

این بیانیه می‌افزاید: آوارگی فلسطینیان به دلیل ادامه جنگ غزه عملاً دسترسی آنها به خدمات درمانی را تحت تأثیر قرار داده است و نمی‌توان به افراد آواره خدمات مناسب ارائه داد. گرچه ورود اقلام بشردوستانه و مواد غذایی به مناطق شمالی غزه اکنون به میزان کم میسر شده اما دسترسی به این کمک‌ها در مناطق جنوبی به شدت کاهش یافته است.

یونیسف تاکید دارد: تصاویر وحشتناک از غزه در حال شکل گیری است که در آن کودکان گرسنه در حال جان دادن در آغوش والدین خود به دلیل نبود غذا، مکمل‌های غذایی، و نابودی زیرساخت‌های درمانی هستند.

این نهاد وابسته به سازمان ملل با درخواست از رژیم صهیونیستی برای بازکردن گذرگاه‌ها در غزه برای ورود کمک‌های بشردوستانه به این باریکه، خاطر نشان کرد: یونیسف مواد غذایی بیشتری در اختیار دارد که در صورت اجازه دسترسی به نوار غزه می‌تواند آنها را برای کودکان فلسطینی ارسال کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان