ورود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس نو به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با اشاره به اینکه از آغاز فعالیت دوره فعلی مدیریت شهری تاکنون ۹۴۰ دستگاه اتوبوس نوسازی شده است، ادامه داد: اتوبوس‌های خریداری شده بر اساس قرارداد‌های منعقد شده با خودروسازان داخلی است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با تاکید بر اینکه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی اولویت مهم مدیریت شهری فعلی است، گفت: امسال سال شکوفایی در ناوگان حمل و نقل پایتخت است و مردم شریف تهران به طور ملموسی این تغییرات را احساس خواهند کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ محسن هرمزی با اعلام خبر اضافه شدن 100 دستگاه اتوبوس صفرکیلومتر تک کابین به ناوگان اتوبوسرانی تهران گفت: سال جاری سالی پربار در حوزه توسعه ناوگان حمل ونقل خواهد بود و بر اساس اهداف تعیین شده قسمت عمده‌ای از قراردادهای منعقد شده برای تأمین ناوگان حمل و نقلی تهران امسال محقق خواهد شد. 

هرمزی با تاکید بر اینکه تهران به بیش از 7000 دستگاه اتوبوس نیاز دارد، گفت: تمام تلاشمان را برای تحقق وعده‌های داده شده و رسیدن به تعداد ناوگان مورد نیاز شهر تهران خواهیم کرد. 

وی با اشاره به اینکه از آغاز فعالیت دوره فعلی مدیریت شهری تاکنون 940 دستگاه اتوبوس نوسازی شده است، ادامه داد: اتوبوس‌های خریداری شده بر اساس قراردادهای منعقد شده با خودروسازان داخلی است. 

وی افزود: این اتوبوس‌ها از نشان اسکانیا و کینگ لانگ است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته پس از انجام مقدمات اولیه و نصب تجهیزات لازم، در خطوط پهنه شرقی و جنوب تهران به مردم شریف پایتخت خدمات‌رسانی می‌کنند. 

محسن هرمزی با بیان اینکه علاوه بر خرید دستگاه‌های جدید برای نوسازی ناوگان شهر تهران، تعمیرات و اورهال اتوبوس‌های فعال نیز به صورت مستمر در حال انجام است، گفت: از ابتدای مدیریت فعلی شهری تاکنون، 464 دستگاه به طور کامل بازسازی شده‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم با تحقق قراردادهای بسته شده برای خرید اتوبوس‌های جدید، تحول بزرگی در ناوگان اتوبوسرانی و حمل و نقل شهر تهران اتفاق بیفتد. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری در خاتمه خاطرنشان کرد: قرارداد خرید 2500 دستگاه اتوبوس برقی نیز در حال پیگیری است که پارت اول آن ساخته خواهد شد و به تدریج به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اضافه می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان