بازدید معاون و سخنگوی شورای نگهبان از روند چاپ تعرفه‌ها و دستگاه‌های احراز هویت انتخابات

معاون اجرایی و امور انتخابات و سخنگوی شورای نگهبان با حضور در وزارت کشور، از مراحل چاپ تعرفه‌ها و آماده‌سازی دستگاه‌های احراز هویت انتخابات ریاست‌جمهوری بازدید و بر امنیت و کیفیت آنها تأکید کردند.

 معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان و سخنگوی شورای نگهبان از روند چاپ تعرفه‌های انتخابات توسط وزارت کشور بازدید کردند.

به گزارش تسنیم، محمدحسن صادقی‌مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان و هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان پیش از ظهر امروز؛ سه‌شنبه 22 خرداد 1403 از روند چاپ تعرفه‌های انتخابات توسط وزارت کشور بازدید کردند.

آن‌ها ابتدا در جریان اقدامات بخش طراحی تعرفه‌ها قرار گرفتند و سپس به بازدید از بخش‌های چاپ، صحافی و بسته‌بندی پرداختند و در گفت‌وگو با مدیران و کارشناسان آن چاپخانه از امنیت تعرفه‌ها و کیفیت چاپ، اطمینان یافتند.

صادقی‌مقدم و طحان‌نظیف همچنین صبح امروز به کارگاه آماده‌سازی دستگاه‌های احراز هویت برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری رفتند و اقدامات وزارت کشور برای آماده‌سازی این تجهیزات را مورد ارزیابی قرار دادند.

این بازدیدها به همراه جمعی از مدیران ستادی شورای نگهبان و وزارت کشور صورت گرفت که در بازدید از روند چاپ تعرفه‌های انتخابات، محسن اسلامی مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور و سخنگوی ستاد انتخابات کشور نیز حضور داشت.

ناظران شورای نگهبان نیز به صورت شبانه‌روزی بر فرآیندهای چاپ تعرفه‌های انتخاباتی و آماده‌سازی دستگاه‌های احراز هویت نظارت دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان