تصاویری از مترو تهران که تن هر مدیری را می‌لرزاند / زاکانی به فکر جان مردم تهران هست؟ (فیلم)

دیدن این تصاویر تن هر مدیری را به لرزه می‌‌اندازد اما گویا چندان هم تن زاکانی شهردار تهران را به لرزه نیانداخته است. این‌جا خط ۳ مترو تهران است که از سقف و در و دیوارش آب می‌ریزد.

عصر ایران ــ دیدن این تصاویر تن هر مدیری را به لرزه می‌‌اندازد اما گویا چندان هم تن زاکانی شهردار تهران را به لرزه نیانداخته است. این‌جا خط 3 مترو تهران است که از سقف و در و دیوارش آب می‌ریزد. اتفاقی که می‌تواند برای مسافران مرگبار باشد. اما به نظر می‌رسد جان اهالی تهران برای شهردار خیلی مهم نیست.

گزارش را این‌جا ببینید

مترو تهران از زمان علیرضا زاکانی تا کنون وضعیت نابسامانی داشته. در اتفاقی عجیب طی سه سال گذشته چندین‌بار مدیرعامل مترو تهران عوض شده‌است؛ در حالی که مترو پر ترددترین و پر مسافرترین جای تهران است. کوچکترین حادثه‌ای در مترو بزرگترین فاجعه را به دنبال دارد. طی سه سال گذشته بارها خطوط مترو دچار اختلال شده‌اند. مدتی مدیرعامل مترو فرد جوانی بود که هیچ سابقه مدیریتی درخشانی نداشت. او حتی از بدنه اصلی مترو انتخاب نشده بود.
 
تا کنون چندبار مردم در حالی که قطار در تونل خراب شده از آن خارج شده‌اند. به نظر می‌رسد به غیر از شهرداری هیچ نهاد امنیتی دیگری روی عملکرد مترو تهران نظارت ندارد. بارها درباره فرسوده شدن قطارها و اورهال کردن آن‌ها تذکر داده شده اما معلوم نیست بودجه‌های مربوطه چطور و کجا هزینه شدند که هنوز مشکلات به قوت خود باقیست. 
 
با ورود علیرضا زاکانی به انتخابات ریاست جمهوری بیم آن می‌رود که حتی اندک نظارتی اگر بوده برداشته شود. همه نگران مترو تهران هستند به غیر از شهردار تهران که نگران ریاست جمهوریست.
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان