طرز تهیه املت با کدو یک غذای فوری و خوشمزه

در این بخش یک رسپی فوق العاده از املت خانگی را در اختیار شما قرار می دهیم. طرز تهیه املت با کدو و گوجه با طعم متنوع را در این بخش مطالعه می کنید.

طرز تهیه املت با کدو یک غذای فوری و خوشمزه

املت یکی از غذاهای ساده بوده که در بین افراد زیادی محبوبیت دارد. همچنین انواع مختلفی داشته و شما می‌ توانید در این بخش با طرز تهیه املت با کدو آشنا شوید.

برای داشتن غذاهای متنوع به ویژه املت‌ های خانگی و خوشمزه می‌ توانید در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه املت کاهو و املت بروکلی با رسپی ویژه را در این بخش مطالعه می کنید.

مواد اولیه:

  • کدو سبز: 2 عدد
  • قارچ: 250 گرم
  • تخم مرغ: 3 عدد
  • گوجه فرنگی: 1 عدد
  • کره: 20 گرم
  • فلفل، زردچوبه و نمک: به میزان لازم
  • سیر: 2 حبه

رسپی املت با کدو سبز

طرز تهیه کدو سبز:

این املت طعم خوشمزه‌ای داشته و می‌ توانید برای میان وعده نیز تهیه کنید. برای داشتن این املت باید ابتدا کدوها را سرخ کنید. کدوها را شسته پوست کنده و به صورت حلقه‌ ای و نازک برش بزنید. کدوها را درون تابه‌ ای به همراه مقداری روغن ریخته و سرخ کنید.

بعد از اینکه کدو سرخ شد، آن را پشت و رو کرده و از تابه بردارید. حالا باید قارچ‌ ها را به صورت اسلایسی برش بزنید. قارچ‌ ها را نیز درون همان تابه تفت دهید تا کمی سرخ شود. بعد از اینکه آب قارچ‌ ها کشیده شد، باید گوجه فرنگی‌ هایی که به صورت ریز خرد کردید یا رنده کرده‌ اید را درون مواد قارچ تفت دهید.

مواد املت با کدو سبز

سیر رنده شده را در این بخش افزوده و بعد از اینکه عطر آن بلند شد مقداری ادویه فلفل زردچوبه و نمک به آن اضافه کنید حالا کدوها را باید به مواد خود اضافه کنید در صورتی که گوجه شما ترش نباشد می‌توانید مقداری رب را درون آن تفت دهید

تخم مرغ‌ ها را درون ظرف دیگر شکسته با چنگال آن را هم بزنید تا از حالت لختگی خارج شود. بعد از اینکه مواد را درون تابه به خوبی با یکدیگر ترکیب کرده باید روی آن تخم مرغ‌ ها را اضافه نمایید.

طرز تهیه املت با کدو سبز

درب تابه را روی آن قرار داده و زمان دهید تا تخم مرغ و املت جا افتاده شود. بهتر است زیر حرارت را کم کرده تا املت با حرارت ملایم پخته شود. شما می‌ توانید در صورت دلخواه از کره نیز استفاده کنید. این املت طعم عالی داشته و در صورتی که دوست ندارید، می‌ توانید برخی از موارد آن را حذف کنید. به عنوان مثال سیر در این املت قابل حذف شدن است.

قارچ‌ ها را می‌ توانید به همراه کدو سبزها تفت دهید. افزودن مقدار پنیر پیتزا روی این املت نیز طعم عالی داشته و یک غذای متنوع می‌ شود. شما می‌ توانید از مقدار پیاز نیز برای این املت استفاده کنید. در صورت دلخواه می‌ توانید از فلفل تند طبیعی استفاده کرده طعم عالی دارد و هم عطر فوق العاده به غذای شما می‌ دهد.

این املت خانگی را می‌ توانید با نان سنگک و نان لواش سرو کنید. طعم این املت عالی بوده و برای وعده شام نیز گزینه مناسبی است. همچنین برای کودکان نیز یک املت مقوی بوده و می‌ توانید با سبزیجات دیگر مثل بادمجان نیز تهیه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان