مشرق گزارش می‌دهد/

تبلیغات شهری جوکر جایگزین تصاویر رئیس جمهور شهید می‌شود؟

چگونه ممکن است که در شرایطی که نمای شهری تهران باید جلوه‌ای از این شهادت خادمین ملت و در راس آن شهید جمهور را تصویر کند، برخی به دنبال انتشار تبلیغات شهری جوکر است؟

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - یکی از نکاتی جالب درباره فعالیت‌های پلت‌فرم فیلیمو، گستردگی تبلیغات شهری این سکوی تولید و انتشار آثار ویدیویی است.

مجوز بخش تبلیغات شهری فیلیمو توسط نهاد دیگری غیر از ساترا صادر می‌شود و ساختارشکنی‌ها در تبلیغات مواردی چون سریال‌های «زخم‌کاری»، «رهایم کن» برای این پلت‌فرم حواشی گسترده‌ای به همراه داشت. با این حال رخدادهای داخلی کشور برای فیلیمو و سایر اتصالات بیرونی آن محلی از اعراب ندارد.

اخیرا فصل دوم جوکر به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی در صف انتشار فیلیمو قرار دارد و فصل جدید این برنامه از شانزدهم خرداد منتشر خواهد شد. با توجه به حال و هوای کشور پس از شهادت رئیس جمهور و همراهانش با اینکه بنرها و تبلیغات شهری به این موضوع اختصاص دارد، پلت‌فرم مذکور تلاش می‌کند، تبلیغات شهری این برنامه طنز به صورت گسترده در فضای شهری فعال شود.

نکته جالب مجموعه این تلاش این است که یکی از مسئولان نظارتی تلاش می‌کند، تبلیغات شهری این برنامه در آستانه ارتحال حضرت امام (ره) و چند روز پس از شهادت رئیس جمهور در حوزه تبلیغات شهری در سطوح شهری بارگذاری شود. با این حال مجوزهای تبلیغات شهری این برنامه هنوز صادر نشده است اما آقازاده مسئول در یکی از زیرمجموعه‌های دولتی با دستورات تلفنی تلاش می‌کند، بنرها و تبلیغات شهری جوکر هر چه زودتر منتشر شوند.

بیشتر بخوانید:

مشاور وزیر ارشاد "فیلیمو" را مستهجن و بی‌قاعده‌ توصیف کرد

چگونه ممکن است که در شرایطی که نمای شهری تهران باید جلوه‌ای از این شهادت خادمین ملت و در راس آن شهید جمهور را تصویر کند، برخی به دنبال انتشار تبلیغات شهری جوکر است؟

ضمنا این سئوال پیش می‌آید چگونه می‌توان برای یک پلت‌فرم، زمانی مجوزهای لازم تبلیغات شهری اثرش صادر نشده، با این تلاش مجدانه به اغلب افراد دخیل در این ماجرا به صورت تلفنی دستور صادر کرد تا تبلیغات جوکر جایگزین بنرها و تبلیغات شهری رئیس جمهور شهید شود.

ضروری است که مسئولان مربوطه که برخی در زمره مدیران هم هستند و در برنامه اختصاصی این پلت فرم هم حضور داشته‌اند، به جای تسریع روند تبلیغاتی شهری جوکر به این موضوع توجه داشته باشند که هنوز از زمان شهادت رئیس جمهوری که به واسطه او سمت گرفته‌اند دو هفته نگذشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان