رزمایش نظامی ایران و آذربایجان

طبق توافق حاصل‌شده میان آذربایجان و ایران، این رزمایش نظامی در قلمرو ایران و هم‌زمان، با مشارکت نیروها و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد.

وزارت دفاع جمهوری‌ آذربایجان اعلام کرد که ارتش این کشور با هماهنگی و مشارکت ایران در منطقه نخجوان رزمایش نظامی برگزار می‌کند.
 
به گزارش ایسنا وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد که طبق برنامه تعلیمات نظامی برای سال 2024، یگان‌های ارتش این کشور در 12 ژوئن(24 خرداد)جمهوری خودمختار نخجوان رزمایش تاکتیکی برگزار می‌کند.
 
خبرگزاری ترند در این باره گزارش داد: این رزمایش‌ها که با مشارکت نیروهای نظامی، تجهیزات رزمی، هواپیماها و هواپیماهای بدون سرنشین برگزار خواهد شد، معطوف بر افزایش مهارت‌های تصمیم‌گیری فرماندهان و سطح تخصص و حرفه‌ای بودن آن‌ها، همین‌طور بهبود قابلیت همکاری میان این یگان‌ها است.
 
طبق توافق حاصل‌شده میان آذربایجان و ایران، این رزمایش‌های نظامی در قلمرو ایران و هم‌زمان، با مشارکت نیروها و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد.
 
در این رزمایش که با میزبانی 2 کشور انجام می‌شود، ماموریت‌های متعددی در زمینه حفاظت از اهداف راهبردی و خطوط ارتباطی در قبال فعالیت‌های خرابکارانه به طور هماهنگ انجام خواهد شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان