حمایت از دو ورزشکار ایرانی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس

مراسم حمایت از دو ورزشکار ایرانی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رشته‌های تپانچه و شمشیربازی برگزار شد.

در روز سه‌شنبه 22 خردادماه 1402، شرکت دنون لبنی پارس میزبان رویدادی ویژه با حضور خبرنگاران و دو قهرمان کاروان ایران در المپیک تابستانی امسال در پاریس بود. این رویداد به‌مناسب اعلام حمایت این شرکت از ورزشکاران ایرانی خانم هانیه رستمیان در رشته تپانچه و آقای علی پاکدامن در رشته شمشیربازی در هتل آتانای تهران برگزار شد.

در آستانه شروع سی‌و‌سومین دوره از بازی‌های المپیک و پارالمپیک در پاریس، شرکت دنون لبنی پارس به‌عنوان حامی دو ورزشکار قهرمان ایرانی، خانم هانیه رستمیان و آقای علی پاکدامن، میزبان رویدادی صمیمانه بود تا با بهره‌گیری از این فرصت، گامی رو‌به‌جلو برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و ترویج سبک زندگی پایدار و تغذیه سالم در جامعه برداشته باشد. این شرکت در تکاپو است تا در چهارچوب کسب‌و‌کار خود نقشی مثبت و پایدار به‌عنوان «نیرویی برای خلق آنچه برای همه خوب است» در جامعه ایفا کند. در این دوره‌ از بازی‌های المپیک و پارالمپیک- به‌عنوان بزرگ‌ترین مناسبت جهانی که فراتر از مرزهای جنسیتی، نژادی، و معلولیت برگزار می‌شود- فرصت ویژه‌ای مهیا شده است تا به اهمیت اقدام همگانی برای ترویج تغذیه و سبک‌ زندگی سالم برای حفظ سلامت و پرورش توانمندی افراد در تمام سنین پرداخته شود.

حمایت از دو ورزشکار ایرانی در المپیک 2024 پاریس

دنون لبنی پارس با باور به پیوند سلامت انسان و سلامت کره‌ی زمین تلاش دارد تا در پرورش عادات غذایی و نوشیدنی سالم‌تر و پایدارتر نقش داشته باشد. حمایت از ورزشکاران به‌عنوان جزئی از جوامع محلی و مصرف‌کنندگان، آگاهی و دسترس‌پذیری تغذیه سالم برای همگان را تسهیل می‌کند.

در این رویداد شکوه عاشوری، مدیرعامل دنون لبنی پارس، هدف از حمایت از این دو ورزشکار را تعهد این شرکت به ترویج زندگی سالم اعلام کرد. او با تاکید بر الهام‌بخش‌ بودن ورزش افزود: «ما با حمایت از دو ورزشکار عزیز کشورمان نه نتها دوست داریم تا گامی برای تحقق بخشیدن به رویای ورزشکاران برداشته باشیم، بلکه امیدواریم تا برای مردم و سایر سازمان‌ها نیز الهام‌بخش باشیم تا همگی سهم خود را در ترویج ورزش، سبک زندگی سالم و تاب‌آوری ایفا کنیم.»

حمایت از دو ورزشکار ایرانی در المپیک 2024 پاریس

برای نخستین‌بار در این دوره از بازی‌های المپیک و پارالمپیک، تعداد ورزشکاران زن با ورزشکاران مرد برابر است. جیران تابعی، مدیر مارکتینگ شرکت، با اعلام اینکه شرکت دنون به عنوان شریک رسمی المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 انتخاب شده است، گفت: «خوشحالیم که در این سیر تکامل اجتماعی مشارکت می‌کنیم و به ورزشکارانمان افتخار می‌کنیم. ما نه‌تنها به ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و مغذی برای بالا بردن سطح سلامت جامعه متعهد هستیم، بلکه سلامت را حتی فراتر از تغذیه می‌دانیم و می‌خواهیم نقش ورزش و سبک زندگی سالم را در ارتقای سلامت جامعه نشان دهیم.»

در این رویداد، علاوه‌بر مدیریت شرکت و ورزشکاران کاروان ایران، خبرنگاران رسانه‌های برتر ورزشی نیز حضور داشتند و فرصتی برای تعامل با ورزشکاران پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی فراهم شد.

حمایت از دو ورزشکار ایرانی در المپیک 2024 پاریس

شرکت دنون لبنی پارس در سال 2007 با هدف ارائه محصولات لبنی باکیفیت و مغذی در ایران تاسیس شد. دنون لبنی پارس، با بهره‌گیری از دانش و تجربه جهانی دنون و با در نظر گرفتن ذائقه و نیازهای ویژه ایرانیان، طیف گوناگونی از دسر و نوشیدنی را به‌صورت بومی تولید و عرضه می‌کند.

حمایت از دو ورزشکار ایرانی در المپیک 2024 پاریس

حمایت از دو ورزشکار ایرانی در المپیک 2024 پاریس

حمایت از دو ورزشکار ایرانی در المپیک 2024 پاریس

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان