وزیر کشور: طرح نور از بزرگترین افتخارات نیروی انتظامی است

«برخی سئوال می‌کنند که چرا فراجا به این موضوع ورود کرده که باید اعلام کنم این اقدامات فراجا در راستای اجرای قانون و صیانت از خانواده دین و آرمان‌های انقلاب محسوب می‌شودو به در بیست و هفتمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان و روسای فراجا نوعی می‌توان گفت طرح نور از بزرگترین افتخارات فراجا است.»

احمد وحیدی با بیان اینکه انتخابات پیش رو تجلی مردم سالاری دینی است، گفت: امیدواریم در این رویداد ملی همانند انتخابات قبلی که با مدیریت و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی به خوبی پشت سر گذاشته شد، شاهد برگزاری باشکوه و در امنیت باشیم.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی در بیست و هفتمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان و روسای فراجا که در ستاد فراجا برگزار شد، با بیان اینکه فراجا سازمانی انتظامی و امنیتی و در عین حال سازمانی فرهنگی، اجتماعی و مردمی است، گفت: مجموعه انتظامی کشور حافظ ارزش‌ها و حامی گسترش فضائل اخلاقی در کشور است.

وی با بیان اینکه حادثه تلخ هجران جمعی از نخبگان و برجستگان کشور به ویژه رئیس جمهور محبوب و مردمی برای همه مردم بسیار و سخت و دردناک بود، افزود: از دست دادن چنین شخصیتی بار سنگینی را برای کشور همراه داشت؛ فهرست خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط این شهید نشان می‌دهد که کشور را در این مدت کوتاه مسئولیت او، در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته بود.

وحیدی با بیان اینکه فراجا نهادی انقلابی و در بطن مردم است اظهار داشت: این نیروی خدوم امروز مورد اعتماد مردم و در تبیین بسیاری از مسائل حضوری پر رنگ دارد که به سهم خودم از این اقدامات انجام شده تشکر می‌کنم.

این مقام مسئول اضافه کرد: در انتخابات پیش رو که به نوعی مردم سالاری دینی است فراجا وظیفه تامین امنیت را بر عهده دارد و امیدواریم همانند انتخابات قبلی که با مدیریت و تلاش شبانه روزی عزیزان در این مجموعه به خوبی پشت سر گذاشتیم شاهد برگزاری با شکوه و در امنیت باشیم.

وحیدی در ادامه به اجرای طرح نور توسط فرماندهی انتظامی کشور اشاره کرد و گفت: جامعه امن با داشتن حاکمیت فضائل اخلاقی در کنار اعمال قانون و انضباط اجتماعی میسر خواهد شد و این طرح بر همین مبنا و در راستای قانون مداری و آرامش مردم و رعایت هنجارها اجرا می‌شود.

وی افزود: هنگامی که جامعه‌ای امن و مردم در آرامش باشند از خانواده‌ها صیانت و ارزش‌های معنوی و انقلابی در بین مردم نهادینه خواهد شد و اینها همه با هویت ایرانی اسلامی و انقلابی محقق می‌شود.

وزیر کشور ادامه داد: برخی سئوال می‌کنند که چرا فراجا به این موضوع ورود کرده که باید اعلام کنم این اقدامات فراجا در راستای اجرای قانون و صیانت از خانواده دین و آرمان‌های انقلاب محسوب می‌شودو به در بیست و هفتمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان و روسای فراجا نوعی می‌توان گفت طرح نور از بزرگترین افتخارات فراجا است.

وی در پایان به دیگر ماموریت‌های فراجا و لزوم استمرار آن‌ها اشاره کرد و گفت: برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات و خودروهای شوتی قاچاق کالا و مواد مخدر از دیگر مواردی است که فرماندهی انتظامی باید مقتدرانه با آن‌ها برخورد کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان