وعده عجیب سعید جلیلی ؛ جبران عقب ماندگی های چندصدساله؟

سعید جلیلی گفت: «اکنون یک جهان فرصت پیش روی ماست، تا عقب ماندگی های چندصدساله را در چند سال جبران کنیم. اکنون یک جهان فرصت پیش روی ماست، تا با جهادی بزرگ به ایران جهش دهیم. اکنون نوبت شماست تا با جهادی بزرگ یک جهان فرصت را شکوفا کنید تا ایران را جهش دهیم. یک جهان فرصت، یک ایران جهش؛ هر ایرانی، یک نقش پرشکوه.»

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وعده داد که عقب‌ماندگی‌های چندصدساله را در چند سال جبران می‌کنیم.
 
به گزارش ایسنا، «سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «بامردم» گفت: این ماییم که به جای سرگرم شدن به انبوهی از کارهای بی‌اولویت، باید اولویت‌های نقطه زن را درک کنیم و با انتخاب‌هایی حساب شده شانه زیر بار مسئولیت دهیم تا بار از دوش مردم ایران برداریم.
 
وی افزود: ما یک نقشۀ راه جامع و فراگیر میخواهیم؛ ما به یک دولت نقش آفرین نیاز داریم که برای همۀ آحاد مردم (تک تک مردم ایران) در اصناف و اقشار گوناگون نقشی در مسیر پیشرفت و جهش کشور تعریف کند و اکنون وقت نقش آفرینی است. همه باید نقش ایفاکنند و دولت برای نقش آفرینی، نقشۀ راه داشته باشد. اکنون یک جهان فرصت پیش روی ماست، تا عقب ماندگی‌های چندصدساله را در چند سال جبران کنیم. اکنون یک جهان فرصت پیش روی ماست، تا با جهادی بزرگ به ایران جهش دهیم. اکنون نوبت شماست تا با جهادی بزرگ یک جهان فرصت را شکوفا کنید تا ایران را جهش دهیم. یک جهان فرصت، یک ایران جهش؛ هر ایرانی، یک نقش پرشکوه.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان