سرنوشت نامعلوم نکونام در استقلال؛ سه شرط برای ادامه همکاری

هنوز آینده جواد نکونام روی نیمکت استقلال مشخص نیست. مالکان جدید باشگاه سه شرط مهم برای ادامه همکاری با این مربی دارند: انتخاب دستیار خارجی، پرهیز از حواشی و خلوت شدن اطراف نکونام. نکونام جمعه به ایران باز می‌گردد و در جلسه‌ای با مدیران باشگاه شرکت می‌کند.

هنوز به طور واضح مشخص نیست که آیا همکاری جواد نکونام و استقلال ادامه خواهد داشت یا نه.

به گزارش ایرنا، جواد نکونام فصل موفقی را با استقلال سپری کرد، بیشتر از برخی قهرمان‌های فصول قبل امتیاز اندوخت و البته از مدعیان پرهزینه‌ای نظیر تراکتور و سپاهان هم سبقت گرفت. همین مسأله باعث شده تا خبرهای زیادی درباره ادامه همکاری این مربی با استقلال منتشر شود.

نکونام با استقلال قرارداد دارد اما با این حال هنوز به توافق رسمی برای ادامه همکاری با این باشگاه نرسیده است. به دلیل سبک بازی دفاعی، نکونام میان برخی از هواداران و پیشکسوتان جایگاهی ندارد اما اینکه یک مربی را با کسب 67 امتیاز و البته جایگاه نایب‌ قهرمانی کنار بگذاری هم در نوع خود غیر منطقی است و البته کمی دور از انصاف.

سرنوشت نامعلوم نکونام در استقلال؛ سه شرط برای ادامه همکاری

مالکان جدید استقلال هم این موضوع را می‌دانند، بخصوص احمد شهریاری که سال‌ها مدیرعامل صباباتری بود و این تیم را به عنوان قهرمانی در جام حذفی هم رساند. شهریاری که سابقه همکاری با بازیکنان بزرگی را در این تیم دارد، با مدیریت چهره‌های بزرگ بیگانه نیست. در زمان مدیریت شهریاری در صباباتری، حاشیه‌ای آنچنانی از ستاره‌های بزرگ این تیم دیده نشد و همین موضوع باعث شده تا مالکان از حالا به فکر فصلی به دور از جنجال و حاشیه و در نهایت قهرمانی استقلال در لیگ برتر باشند.

گفته می‌شود مالکان باشگاه استقلال که روی دوری از حواشی و جنجال اتفاق نظر دارند، چند شرط مهم را برای ادامه همکاری با نکونام مدنظر دارند. یکی از این شروط انتخاب یک دستیار خارجی است تا تمرینات را زیر نظر بگیرد و در طول بازی نکته‌ها را به گوش نکونام برساند و به نوعی عصای دست او باشد.

سرنوشت نامعلوم نکونام در استقلال؛ سه شرط برای ادامه همکاری

خیلی‌ از هواداران استقلال بر این عقیده‌اند که شاید اگر نکونام کادرفنی قویتری انتخاب می‌کرد، هم بهتر از این نتیجه می‌گرفت و هم استقلال فوتبال زیباتری به نمایش می‌گذاشت. شاید به همین دلیل هم است که طی روزهای اخیر شایعه مذاکره با دستیار سابق پپ گواردیولا منتشر شده است.

دومین شرط، عدم ورود نکونام به حواشی و دوری از انجام مصاحبه‌های جنجالی است. حتی خود استقلالی‌ها هم امیدوارند اگر نکونام در دعوا با خطیر کمی فتیله را پایین می‌کشید، شاید امتیازهایی را از دست نمی‌داد که آخر فصل به آنها نیاز داشته باشد. به نظر می‌رسد نکونام هم بر این باور است که باید کمتر به حواشی دامن بزند و بیشتر تمرکز خود را روی مسائل فنی بگذارد. احتمالاً به همین خاطر هم هست که او چند روز قبل پستی در اینستاگرام منتشر کرد و قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت.

سرنوشت نامعلوم نکونام در استقلال؛ سه شرط برای ادامه همکاری

سومین موضوع مهم، خلوت شدن اطراف نکونام است. گویا فصل قبل بخشی از حواشی به دلیل حرف‌هایی بود که توسط افراد کناری نکونام به گوش او می‌رسید و همین موضوع ذهن سرمربی استقلال را به هم می‌ریخت. همین باعث شده تا موضوع اطرافیان نکونام و دور و بر شلوغ او به چشم مسئولان باشگاه استقلال هم بیاید. حالا و در فصل جدید، در صورت توافق برای همکاری، نکونام باید این سه شرط را عملی کند. شروطی که به نظر می‌رسد در صورت اجرا می‌تواند استقلال را به موفقیت در لیگ بعدی برساند.

قرار است نکونام جمعه به ایران برگردد و احتمالا شنبه در جلسه‌ای با مالکان جدید باشگاه شرکت کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر