۵ کشته در تصادف پراید در جاده چوپانان به اردکان یزد

در پی انحراف به چپ یک دستگاه خودرو پراید در محور چوپانان به اردکان، ۵ سرنشین و راننده آن در دم جان خود را از دست دادند. سرهنگ حاجی ده‌آبادی، رئیس پلیس راه استان یزد، با بیان این خبر گفت: علت این حادثه رانندگی، انحراف به چپ خودرو پراید بوده است.

 رئیس پلیس راه استان یزد گفت: در حادثه انحراف به چپ یک دستگاه خودرو پراید در محور چوپانان به اردکان 5 نفر در دم جام خود را از دست دادند.

به گزارش تسنیم، سرهنگ رحیم حاجی ده‌آبادی با اشاره به اعلام گزارش تصادف یک دستگاه پراید با یک کامیون، درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: حوالی ساعت 6 صبح امروز خبر تصادف یک دستگاه خودرو پراید در محور "چوپانان به اردکان" به پلیس راه اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله عوامل گشت پلیس راه به محل حادثه اعزام و مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پراید با چهار سرنشین با یک دستگاه کامیون ایسوزو برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان یزد با بیان اینکه هر چهار سرنشین و راننده خودرو پراید در دم جان خود را از دست دادند، گفت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را انحراف به چپ خودرو پراید اعلام کردند.

حاجی ده آبادی با اشاره به اینکه بسیاری از حوادث رانندگی با دقت راننده و پرهیز از اقدامات خطرآفرین قابل پیشگیری است، افزود: رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از عجله و شتاب هنگام رانندگی پرهیز کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان