مسی رکورد جدیدی ثبت کرد که رونالدو هرگز به آن نخواهد رسید

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، با ۱۸۱ بازی برای تیم‌های ملی قهرمان جام جهانی، رکوردی جدید به نام خود ثبت کرد و از این حیث از رقیب سنتی‌اش، کریستیانو رونالدو پیشی گرفت.

فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین با حضور در دیدار دوستانه برابر اکوادور به رکوردی جدیدی دست یافت؛ رکوردی که بی‌شک رقیب سنتی او هرگز قادر به شکستن یا حتی رسیدن به آن نخواهد بود!

به گزارش ایرنا، لیونل مسی علاوه بر تمام دستاورهایی که از زمان نخستین بازی‌ رسمی‌اش برای آرژانتین در 17 آگوست 2005 برابر مجارستان کسب کرده، همچنان از ثبت رکوردهای عجیب دست برنداشته است.

تازه‌ترین رکورد فوق ستاره آرژانتینی تیم اینترمیامی آمریکا در دیدار دوستانه آلبی‌سلسته برابر اکوادور ثبت شد. دیداری که با پیروزی یک بر صفر آرژانتین مقابل 85 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه «سولجر فیلد» شیکاگو به پایان رسید و لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین در دقیقه 56 کاپیتان تیمش را به جای آنخل دی‌ماریا به زمین فرستاد.

مسی با این بازی که نخستین بازی او برای آلبی‌سلسته در سال 2024 محسوب می‌شود، به رکورد 181 بازی با پیراهن یکی از تیم‌هایی که قهرمان جام جهانی شده است، دست پیدا کرد. این رکورد پیش‌تر در اختیار سرخیو راموس بود که 180 بار برای اسپانیا به میدان رفته بود.

جالب اینجاست که با توجه به حضور مسی در کوپاآمریکا، این رکورد همچنان افزایش پیدا خواهد کرد و کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر عربستان، هرگز به آن دست نخواهد یافت و دلیل آن هم روشن است؛ مرد پرتغالی تاکنون با این تیم قهرمان جام جهانی نشده و بعید است که بتواند در این دوره از رقابت‌ها که سال 2026 برگزار می‌شود، حتی به نزدیکی آن برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان