مرگ ۲ کودک بر اثر حمله سگ های ولگرد (فیلم)

مدیریت سگ‌های ولگرد و بلاصاحب نیز به یکی از معضل‌های اساسی در کشور تبدیل شده است؛ کارشناسان، واکسیناسیون، عقیم‌سازی و عدم غذارسانی به سگ‌های بلاصاحب را راهکار پیشگیری از افزایش شدید جمعیت این سگ‌های ولگرد و کاهش بار بیماری هاری می‌دانند.

فیلمی دلخراش از حمله یک سگ ولگرد به دختربچه 8ساله نکایی منتشر شده است؛ متأسفانه عصر روز سه‌شنبه هفته جاری این کودک به‌علت ابتلا به بیماری هاری ناشی از گازگرفتگی سگ به کام مرگ فرو رفت! 

روز سه‌شنبه نیز معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از فوت کودک 6ساله دزفولی به‌دلیل گزش سر و صورت و نواحی مختلف بدن توسط سگ هار خبر داده بود.

مدیریت سگ‌های ولگرد و بلاصاحب نیز به یکی از معضل‌های اساسی در کشور تبدیل شده است؛ کارشناسان، واکسیناسیون، عقیم‌سازی و عدم غذارسانی به سگ‌های بلاصاحب را راهکار پیشگیری از افزایش شدید جمعیت این سگ‌های ولگرد و کاهش بار بیماری‌ هاری می‌دانند.

با وجود این، در سایه ضعف عملکرد دستگاه‌های متولی از جمله شهرداری‌ها، سالانه شاهد قربانی شدن کودکان بی‌پناه و مظلوم توسط سگ‌های ولگرد و مبتلا به هاری هستیم.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان