رئال مادرید تاریخ معارفه امباپه را رسماً اعلام کرد؛ ۱۶ جولای در سانتیاگو برنابئو

انتظار به پایان رسید! کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، سرانجام در تاریخ ۱۶ جولای در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به هواداران رئال مادرید معرفی خواهد شد. این مراسم دو روز پس از فینال یورو ۲۰۲۴ برگزار می‌شود.

 رئال مادرید تاریخ برگزاری مراسم معارفه کیلیان امباپه را مشخص کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه پس از کش‌وقوس‌های فراوان در نهایت پس از پایان فصل اخیر با جدایی از پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید پیوست و اکنون زمان معارفه او مشخص شده است.

    این ستاره 25 ساله در تاریخ 16 جولای در سانتیاگو برنابئو به هواداران رئال مادرید معرفی خواهد شد. فابریس هاوکینز، خبرنگار رادیو مونت کارلو، با تایید این خبر اعلام کرده که اگرچه قرار بود رئال مادرید قبل از یورو این بازیکن را به هوادارانش معرفی کند اما ظاهراً برنامه خاصی برای او دارند که با فاصله زیاد از زمان تایید آغاز همکاری با این بازیکن، انجام می‌شود.

این مهاجم فرانسوی قبلاً به طور رسمی با رئال مادرید قرارداد امضا کرده اما به دلیل شرایطی که خارج از کنترل اوست، برای مراسم معارفه باید تا اواسط تابستان منتظر بماند.

با این حال، طرفداران رئال مادرید راضی خواهد بود که چند هفته دیگر برای اولین تصاویر از امباپه در پیراهن رئال مادرید صبر کنند چون آنها قبلاً هفت سال منتظر بودند تا خرید این بازیکن قطعی شود.

این تاخیر کوچک به دلیل ترکیبی از قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و حضور این بازیکن در تیم ملی فرانسه برای یورو 2024 بود.

طبق تاریخ اعلام شده توسط خبرنگار فرانسوی مراسم معارفه امباپه دو روز پس از فینال یورو برنامه ریزی شده، رقابتی که فرانسه در آن یکی از شانس‌های قهرمانی در نظر گرفته می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان