بارسلونا قید کیمیش را در تابستان امسال زد؛ صبر تا ۲۰۲۵ برای جذب رایگان ستاره بایرن

بر خلاف شایعات، بارسلونا قصد ندارد در تابستان پیش رو برای جذب یوشوا کیمیش، هافبک بایرن مونیخ، اقدامی کند. به نظر می‌رسد که آبی‌اناری‌ها منتظر خواهند ماند تا قرارداد این بازیکن با بایرن در سال ۲۰۲۵ به پایان برسد و او را به صورت رایگان به خدمت بگیرند.

 بارسلونا تا سال 2025 برای جذب یوشوا کیمیش صبر خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به‌نظر می‌رسد که بارسلونا قصد ندارد در تابستان پیش رو اقدامی برای جذب یوشوا کیمیش انجام دهد و می‌خواهد تا تابستان آینده برای جذب رایگان این بازیکن صبر کند.

پس از ناکامی بایرن مونیخ در فصل 24-2024، این بازیکن شرایط خوبی در باشگاه نداشته و مذاکرات تمدید قراردادش به بن‌بست رسیده و شایعات زیادی درباره احتمال خروجش از بایرن شنیده شده است.

قرارداد فعلی این بازیکن با بایرن مونیخ تا پایان فصل آینده است و مدیران باشگاه نگران هستند که او به‌طور رایگان باشگاه را ترک کنند اما در سمت دیگر قصد ندارند در این تابستان او را بفروشند، مگر اینکه پیشنهادی مطابق با خواسته‌های بالای آنها از راه برسد.

پس از انتخاب هانسی فلیک به‌عنوان مربی بارسلونا، گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال کیمیش به کاتالونیا بیشتر شد. چرا که او و فلیک در بایرن مونیخ روزهای خوبی را پشت سر گذاشتند.

با این حال طبق گزارش مارکا، بارسلونا قصد ندارد در این تابستان حرکتی انجام دهد. به‌خصوص‌ با توجه به اینکه انتظار می‌رود بایرنی‌ها مبلغی غیرمنطقی را برای فروش ستاره‌شان بخواهند.

بنابراین آبی‌اناری‌ها می‌خواهند تا سال 2025 صبر کنند و اگر در این مدت کیمیش قراردادش با بایرن را تمدید نکرد، برای جذب رایگان او با تیم‌های دیگر وارد رقابت شوند. اگر کیمیش تصمیم به ترک بایرن بگیرد، می‌تواند از ابتدای سال 2025 با تیم‌های غیر آلمانی مذاکره کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر