اوکراین خواهان حذف سه ورزشکار روس از المپیک پاریس به دلیل حمایت از جنگ

کمیته ملی المپیک اوکراین با ارسال نامه‌ای به کمیته بین‌المللی المپیک، خواستار حذف دینارا کوداوا، اولگا خروشاوتسوا و ناتالیا مالیشچوا، سه ورزشکار روس، از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به دلیل حمایت از جنگ اوکراین شده است.

 اوکراین با ارسال نامه‌ای به کمیته بین‌المللی المپیک خواهان حذف سه ورزشکار روس از المپیک پاریس به دلیل انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی شد.

به گزارش تسنیم، کمیته ملی المپیک اوکراین خواستار حذف یک زن ورزشکار روس از بازی‌های المپیک 2024 به دلیل انتشار پستی درباره مرگ پدرش در منطقه نظامی شمالی شد.

دینارا کوداوا ورزشکار روسی پیامی در مورد مرگ پدرش در جریان جنگ اوکراین در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و هم‌تیمی‌های او در تیم ملی روسیه اولگا خروشاوتسوا و ناتالیا مالیشچوا با یک لایک از این ورزشکار حمایت کردند. اکنون اوکراین رسماً از کمیته بین‌المللی المپیک خواسته است هر سه ورزشکار از المپیک پاریس کنار گذاشته شوند.

پدر دینارا کوداوا در ماه می سال جاری درگذشت. این ورزشکار روسی در این پست پدرش را قهرمان خطاب کرد. کمیته ملی المپیک اوکراین ویدئویی را با اسکرین شات‌هایی از شبکه‌های اجتماعی کوداوا که در آن پدرش در لباس نظامی و با سلاح است، به نامه یادشده پیوست کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان