رهبر انصارالله یمن: خطرناکترین شبکه جاسوسی آمریکا در یمن فروپاشید

رهبر انصارالله گفت: دشمن اسرائیلی پس از ۸ ماه تجاوز و جنایت توانست ۴ اسیر را با مشارکت آمریکا بازپس گیرد.

رهبر انصارالله یمن گفت: بین اعراب و مرکز جهان اسلام جنایت قرن در جریان است و روزهای تاریک 251 روز است که همچنان دامه دارد. دشمن «اسرائیلی» هشت ماه است که به نسل‌کشی ملت فلسطین در غزه ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن گفت: تعداد کشتارهای دسته جمعی به بیش از 3340 نفر و تعداد شهدا، مجروحان و اسیران در نوار غزه و کرانه باختری حدود 147000 نفر رسیده است که بیشتر آنها کودک و زن هستند.

الحوثی گفت: دشمن صهیونیستی در هفته جاری بیش از 35 قتل عام انجام داد که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از 2500 فلسطینی شد. کشتاری که دشمن در اردوگاه النصیرت با مشارکت مستقیم آمریکا انجام داد شامل 250 حمله به حدود 90 خانه بود. دشمن صهیونیستی با استفاده از اسکله شناور به اردوگاه النصیرت حمله زمینی کرد و استفاده از اسکله شناور در تجاوز صهیونیست‌ها به النصیرات نشان دهنده این واقعیت است که این اسکله یک پایگاه آمریکایی است.

رهبر انصارالله گفت: دشمن اسرائیلی پس از 8 ماه تجاوز و جنایت توانست 4 اسیر را با مشارکت آمریکا بازپس گیرد.

 الحوثی ادامه داد: ملت فلسطین مردمی هستند در میانه جهان اسلام و در فضای عربی و اسلامی  قرار دارند و این فضا می‌تواند از آنها حمایت و پشتیبانی کند، اما یک نقص آشکار وجود دارد.

وی با اشاره به موسم حج اضافه کرد: حجاج یادشان باشد که ملت فلسطین در نوار غزه از زیارت بیت‌الله الحرام محروم شدند. برخی از کشورهای عربی قصد دارند در مانور با دشمن اسرائیلی تحت نظارت آمریکا شرکت کنند. این مانورها زیر نظر آمریکا و با مشارکت دشمن «اسرائیلی» تحت عناوین «شیر مشتاق»، «خشم آتش» و «شیر آفریقایی» برگزار می‌شوند. من از کشورهایی که می‌خواهند در مانورهای اشغالگر شرکت کنند، می‌خواهم که به سنگر این دشمن تبدیل نشوند. واقعیت دشمن اسرائیلی و واقعیت آمریکا در حدی نیست که این دولت‌ها و رژیم‌ها ناگزیر به انجام چنین کاری باشند. این رژیم‌ها باید از پایداری مجاهدین غزه با وجود نسل کشی گسترده، کشتار روزانه و گرسنگی درس می‌گرفتند؛ چراکه آنها با توانایی‌های محدود خود به مدت هشت ماه در یک نبرد مستمر با دشمن اسرائیلی مقابله کردند.

رهبر انصارالله تاکید کرد: اکنون سوال این است؛ آنها چرا عبرت نمی گیرند و از جایگاه پرافتخار جبهه‌های پشتیبانی از جمله جایگاه ملت یمن بهره نمی‌برند؟ جایگاه کشور ما در سطوح رسمی و مردمی الگوی همه نظامهاست.

الحوثی در این باره ادامه داد: این شرم آور است که عده‌ای در آمریکا، اروپا و استرالیا با انگیزه‌های انسان دوستانه فعالیت می‌کنند و در مقابل کشورهای عربی اجازه اقدام مردمی را بدهند. برای اعراب انسانیت مرده، وجدان انسانی و حس ایمان و اسلام مرده و ارزش ها و اخلاق از بین رفته است.

وی تاکید کرد: در غرب، علی‌رغم جلوگیری از تحویل غذا به دانشجویان معترض، آنها همچنان، فعال و مصمم هستند که به انگیزه انسان دوستانه به حرکت خود ادامه دهند.

رهبر انصارالله یمن در بخش دیگری از اظهاراتش درباره مانور صهیونیست‌ها روی ازادی چهار اسیر در عزه نیز اظهار کرد: دشمن اسرائیلی پس از هشت ماه تجاوز و جنایت توانست چهار اسیر را با مشارکت آمریکا آزاد کند. طی هفته جاری در محور رفح عملیات‌های منحصربفردی برای ایجاد مزاحمت برای دشمن انجام شد و حملات موشکی به سمت «غلاف غزه» ادامه یافت.

 الحوثی افزود: وضعیت اختلاف و استعفا در بالاترین سطوح اسرائیل، واقعیت وضعیت کنونی اسرائیل و شکست واقعی آن را نشان می‌دهد.

الحوثی درباره حملات حزب‌الله لبنان نیز تاکید کرد: حزب الله موفق شد سکوهای گنبد آهنین دشمن صهیونیستی را هدف قرار دهد و آنها را مستقیماً مورد اصابت قرار دهد.

وی ادامه داد: دشمن اسرائیلی درباره جبهه حزب‌الله سردرگم است، زیرا جبهه‌ای مؤثر، تأثیرگذار و دردناک برای آن است. اگر دشمن درگیر جنگ همه جانبه با حزب الله شود، متوجه عواقب خطرناک و مخربی که بسیاری از رهبران آن از آن صحبت می کنند، خواهد شد. تأثیر بسیار مهمی در عملیات‌های حزب‌الله در جبهه پشتیبانی وجود دارد.

الحوثی درباره عملیات‌های هفته جاری نیروهای مسلح یمن نیز گفت: عملیات هفته جاری با 31 موشک بالستیک و بالدار، یک پهپاد و یک قایق نظامی انجام شد. روز گذشته یک کشتی مورد هدف قرار گرفت و اکنون درحال غرق شدن است زیرا آب وارد آن شده و آسیب دیده است. موفقیت عملیاتی ما دائماً بر اقتصاد دشمنان تأثیر می‌گذارد و از آن آسیب می‌بینند و رسانه‌های آنها نیز به این موضوع اذعان دارند.

وی با اشاره به عملیات‌های مقاومت اسلامی عراق نیز تاکید کرد: جبهه مقاومت عراق ادامه دارد و در این راستا مقاومت اسلامی این کشور از اجرای پنج عملیات در هفته جاری علیه اهداف حیاتی دشمن صهیونیستی در فلسطین اشغالی خبر داد. در بلندی‌های جولان اشعالی نیز عملکرد مهمی وجود دارد که در چارچوب مرحله چهارم عملیات ما و با مشارکت برادران عزیزمان در مقاومت اسلامی عراق پیش می‌رود.

 الحوثی همچنین در این باره گفت: موضع یمن، آمریکایی‌ها را به حدی رسانده است که نمی‌توانند از تردد اسرائیل در دریا محافظت کنند و آمریکایی‌ها در آن به طور کامل شکست خوردند و به همین دلیل اسرائیل با تلخی کوتاهی آمریکایی‌ها را در عمل به وعده‌اش مبنی بر حفاظت از کشتی‌های این رژیم و کشتی‌های مرتبط با آن ابراز می‌کند.

وی در ادامه درباره حملات جنایتکارانه آمریکا و انگلیس به یمن نیز گفت: تعداد حملات دشمن به کشورمان در هفته جاری به 22 حمله در استان‌های الحدیده، صنعا و استان ریمه رسید. دشمن مجتمع دولتی در ریمه را هدف قرار داد که نه پایگاه موشکی است و نه پایگاه نظامی، بلکه یک مجتمع اداری غیرنظامی است.

 الحوثی اضافه کرد: آمریکایی‌ها در پرونده اقتصادی کشور ما را تحت فشار قرار می‌دهند و در این پرونده به طور خاص به دنبال دخالت دادن عربستان سعودی هستند و من به ریاض توصیه می‌کنم که علیه کشور ما وارد عمل نشود. ما این معادله را نمی‌پذیریم که ملت ما خفه شوند و گرسنه بمانند و دیگران در صدد آسیب رساندن به آنها برآیند و آنها در آسایش و عیش و نوش باشند و آسیبی نبینند. هر که بخواهد به ملت ما آسیب برساند آسیب می بیند.

وی تصریح کرد: هر گونه موضع سعودی در این زمان علیه ملت ما قطعاً خدمت به دشمن اسرائیلی و حمایت از آن در اطاعت از آمریکا است.

رهبر انصارالله همچنین درباره عملیات اخیر نیروهای مسلح کشورش و کشف شبکه گسترده جاسوسی وابسته به سیا و موساد تاکید کرد: آمریکایی به یاری خداوند از طریق کشف شبکه جاسوسی، سیلی محکمی از سوی دستگاه‌های امنیتی یمن دریافت کرد. شبکه جاسوسی که برای آمریکایی‌ها کار می‌کرد و فروپاشید خطرناک‌ترین شبکه در تاریخ یمن بود.

وی تصریح کرد: این شبکه جاسوسی بر اساس درخواست آمریکا برای جمع آوری اطلاعات در زمینه‌های مختلف از جمله وزارتخانه‌ها و واحدهای اداری در کشور فعالیت می‌کرد. آمریکایی‌ها به دنبال عبور از سیاست‌های خصمانه خود و نفوذ در عرصه‌های اقتصادی، آموزشی، امنیتی، خدماتی، سیاسی، رسانه‌ای و فرهنگی بودند.این شبکه جاسوسی از سالها قبل فعالیت می‌کرد و به موفقیت‌های بسیار جدی رسیده بود و به شدت به ملت عزیزمان آسیب وارد کرده بود.

رهبر انصارالله یمن در این باره خاطرنشان کرد: کشف هسته جاسوسی آمریکا یک ضربه امنیتی و یک پیروزی مهم در برابر واشنگتن است.

 الحوثی در پایان تاکید کرد: تا زمانی که مصیبت و رنج ملت فلسطین ادامه داشته باشد، ما به حرکت خود ادامه خواهیم داد و آنچه را که از دستمان برمی‌آید انجام می‌دهیم و بیشتر تلاش می‌کنیم و به دنبال نابودی اسرائیل هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان