مسی: در سنی نیستم که در همه مسابقات باشم؛ قید المپیک پاریس را زدم

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، با توجه به فشردگی برنامه‌ها و سن و سال خود، از حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس انصراف داد. او که سابقه قهرمانی در المپیک ۲۰۰۸ پکن را در کارنامه دارد، ترجیح می‌دهد تمرکز خود را روی کوپا آمریکا ۲۰۲۴ و باشگاه اینترمیامی بگذارد.

فوق‌ ستاره آرژانتینی فوتبال جهان از غیبت در المپیک پاریس خبر داد و عنوان کرد که در سنی نیست که بتواند در همه مسابقات حضور پیدا کند.

به گزارش ایرنا، لیونل مسی این روزها همراه با تیم ملی آرژانتین، آماده حضور در رقابت‌های کوپا آمریکای 2024 می‌شود؛ رقابت‌هایی که از 31 خرداد به میزبانی آمریکا آغاز می‌شود و آلبی‌سلسته به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی است.

این در حالی است که رقابت‎‌های المپیک هم چند هفته پس از پایان کوپا آغاز می‌شود و شایعه حضور مسی در این رقابت‌ها در ترکیب تیم فوتبال امید آرژانتین به عنوان یکی از 3 سهمیه بزرگسال، به گوش می‌رسید. خاویر ماسکرانو، سرمربی تیم زیر 23 سال آرژانتین، زمستان پارسال خبر داد که برای مسی که در المپیک 2008 طلای مسابقات را گرفته، دعوتنامه‎‌ای برای حضور در المپیک پاریس ارسال کرده است.

مسی در مصاحبه‌ای که با ESPN داشت، در این رابطه گفت: من با ماسکرانو صحبت کردم و حقیقت این است که هر دو وضعیت را درک کردیم. فکر کردن در مورد المپیک در حال حاضر سخت است. آماده حضور در کوپاآمریکا می‌شویم. پس از آن اگر بخواهم در المپیک هم بازی کنم، 2، سه ماه متوالی از اینترمیامی و باشگاه دور خواهم بود. بیش از هر چیز، در سنی نیستم که بتوانم در همه مسابقات شرکت کنم.

مسی: در سنی نیستم که در همه مسابقات باشم؛ قید المپیک پاریس را زدم

فوق‌ستاره آرژانتینی باشگاه اینترمیامی آمریکا افزود: باید با دقت انتخاب کنم. بازی کردن در 2 تورنمنت متوالی خیلی سخت و طولانی است. البته من بسیار خوش شانس بودم که در المپیک بازی کردم و همراه با (ماسکرانو) قهرمان شدم. تجربه فوق‌العاده‌ای بود با خاطراتی که هرگز فراموش نخواهم کرد.

پیش از این تیم امید فرانسه هم قصد داشت از کیلیان امباپه در ترکیب این تیم در المپیک 2024 به عنوان یکی از سهمیه‌های بزرگسال استفاده کند که با وجود وساطت امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، باشگاه رئال با این درخواست موافقت نکرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان