امیر عابدزاده در آمریکا؛ سکوت ادامه دارد، آینده در هاله‌ای از ابهام

آخرین تصویری که از امیر عابدزاده، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران، منتشر شده، مربوط به حضور او در یک مرکز درمانی در کالیفرنیای آمریکا است. عابدزاده که در دو سال گذشته از فوتبال ملی و باشگاهی در سطح بالا دور بوده، همچنان در سکوت خبری به سر می‌برد و آینده او در هاله‌ای از ابهام است.

 آخرین تصویری که از امیر عابدزاده منتشر شده، مربوط به حضور او در یک مرکز درمانی در کالیفرنیای آمریکا است.

به گزارش ورزش سه، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران پس از نزدیک به دو سال دوری از جمع ملی‌پوشان و بازی در ماریتیموی پرتغال در انتظار تابستانی است که او را به شرایط سابقش در فوتبال بازگرداند.

امیر عابدزاده در دوران سرمربیگری دراگان اسکوچیچ، جدی‌ترین رقیب علیرضا بیرانوند در قفس توری تیم ملی بود و در باشگاه پونفرادینای اسپانیا در دسته دوم لالیگا نیز به بازی مشغول بود، اما با سقوط پونفرادینا به دسته پایین‌تر، او نیز به پرتغال بازگشت تا به تیم ماریتیمو اضافه شود و دیگر هم به تیم ملی دعوت نشد.

این در حالی است که در ابتدای فصل شایعات بسیاری درباره حضور او در تیم‌هایی مثل استقلال یا تراکتور مطرح بود اما این اتفاق رخ نداد و عابدزاده ترجیح داد فوتبالش را همچنان بیرون از ایران دنبال کند. البته موضوعی که او را از علاقمندانش دور و دورتر کرده، سکوت عجیبش در دو سال گذشته و کم‌کاری‌اش در شبکه‌های اجتماعی است که امیر را رازآلودتر از همیشه کرده است.

او در سن 31 سالگی هنوز راه زیادی برای پیمودن دارد و شاید هم بازگشت موقتش به ایران و حضورش در یک تیم پرطرفدار بتواند انگیزه تازه‌ای برایش باشد‌. به هر حال از امیر فعلا خبر خاصی نیست، جز پست‌هایی با همراهی پدر، اسطوره دروازه‌بانی تاریخ فوتبال ایران.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر