کاپیتان بارسلونا: انتقال به اتلتیکو کذب محض است؛ هنوز تکلیف آینده‌ام مشخص نیست

مارکوس آلونسو، مدافع باتجربه بارسلونا، در واکنش به شایعات پیرامون انتقالش به اتلتیکومادرید، این موضوع را به طور قاطع تکذیب کرد. او در عین حال از عدم قطعیت درباره آینده خود و ناراحتی از اخراج ژاوی هرناندز صحبت کرد.

 مدافع کهنه‌کار آبی‌و‌اناری‌ها بحث انتقالش به اتلتیکومادرید را بی‌پایه و اساس خواند.

به گزارش تسنیم، مارکوس آلونسو گزارش‌های منتشر شده در چند ماه اخیر مبنی بر توافقش با تیم اتلتیکومادرید را تکذیب کرد.

قرارداد آلونسو با بارسلونا تمام شده است و در حالی که پیش از پایان فصل اخیر گفته می‌شد باشگاه قصد تمدید قراردادش را دارد، اکنون داستان طور دیگری است و گویا بارسایی‌ها انجام این کار را منوط به قبول شروطی توسط بازیکن کرده‌اند که او هم قصد پذیرفتن‌شان را ندارد.

آلونسو در یک تورنمنت گلف در شهر مایورکای اسپانیا، گفت‌و‌گوی کوتاهی با خبرنگاران داشت و درباره برنامه‌اش برای فصل آینده گفت: در حال حاضر من حتی نمی‌دانم قرار است کجا بازی کنم. بنابراین بیاید فعلاً دست از پرداختن به این موضوع برداریم. امیدوارم به‌زودی بتوانم خبرهایی بدهم.

کاپیتان 34 ساله بارسلونا درباره اخراج ژاوی هرناندس از سرمربیگری تیم هم تأکید کرد: من هم همان چیزی را تجربه کردم که سایرین تجربه کردند و راستش از این تغییر مسیر غافلگیر شدم. با این حال چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد، اما تیم باید تمرکزش را برای فصل آینده حفظ کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان