دستگیری سَرشبکه‌ شرط‌بندیِ مبارزاتِ داخلِ قفس در ملارد

مرکز اطلاع‌رسانیِ فرماندهی انتظامی ویژه غرب تهران از بازداشت سَر شبکه‌ شرط‌بندی و برگزارکنندگانِ مبارزاتِ خشن و زیرزمینی در شهرستانِ ملارد خبر داد.

سَرشبکه‌ شرط‌بندیِ مبارزاتِ داخلِ قفس در ملارد تهران بازداشت، محلِ برگزاری مسابقاتِ زیرزمینی پلمب و اتباعِ غیرِ مجاز دستگیر شدند.

به گزارش تسنیم، مرکز اطلاع‌رسانیِ فرماندهی انتظامی ویژه غرب تهران از بازداشت سَر شبکه‌ شرط‌بندی و برگزارکنندگانِ مبارزاتِ خشن و زیرزمینی در شهرستانِ ملارد خبر داد.

در این گزارش آمده است: پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه غرب تهران پس از شناسایی سَرشبکه برگزارکننده‌ مسابقاتِ زیرزمینی داخلِ قفس توسط اتباعِ غیرمجاز و برخی گردانندگانِ داخلی در استان‌هایِ تهران و قزوین؛ طیِ عملیاتی فنی تعداد 60 نفر اتباعِ غیرمجاز و 30 نفر تبعه داخلی را که در مبارزات، شرط‌بندی و قمار نقش داشتند دستگیر و به مرجع قضایی معرفی نموده است.

همچنین سرشبکه و عاملانِ اصلی برگزاری بازداشت و محلِ مبارزات پلمب شده است.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی ویژه غرب تهران در پایان تأکید کرد که لازمه برگزاری مسابقات ورزشی در چارچوب قانونی، با کسبِ مجوزِ رسمی و رعایت ایمنی و سلامتِ افراد شرکت کننده به ویژه جوانان و نوجوانان قابل انجام است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان